Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2011 10:53 - А трябва да му простя
Автор: pevetsa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9469 Коментари: 26 Гласове:
68


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Нося в сърцето си болка, нося я вече дълги години.

ПРЕДАДЕН БЯХ, ОТ ДРУГАР МОЙ, И БЛИЗЪК ПРИЯТЕЛ!

До днес не ми е поискал прошка, а трябва да му простя!

ЗАЩОТО, ТАКА МЕ УЧИ ХРИСТОС!

Матей 18:21-35

21 Тогава Петър се приближи и Му рече: Господи, до колко пъти, като ми съгреши брат ми, да му прощавам? до седем пъти ли? image
22 Исус му рече: Не ти казвам: До седем пъти - до седемдесет пъти по седем. image
23 Затова небесното царство прилича на един цар, който поиска да прегледа сметките на слугите си. image
24 И когато почна да преглежда докараха при него един, който му дължеше десет хиляди таланта. image
25 И понеже нямаше с какво да заплати, господарят му заповяда да продадат него, жена му и децата му, и всичко що имаше, и да се плати дълга. image
26 Затова слугата падна, кланяше му се, и каза: Господарю, имай търпение към мене, и ще ти платя всичко. image
27 И господарят на тоя слуга, понеже го жалеше, пусна го и му прости заема. image
28 Но тоя слуга, като излезе, намери един от съслужителите си, който му дължеше сто пеняза; хвана го и го душеше, и каза: Плати това, което ми дължиш. image
29 Затова служителят му падна, молеше му се, и каза: Имай търпение към мене и ще ти платя. image
30 Но той не искаше, а отиде и го хвърли в тъмница, да лежи докле изплати дълга. image
31 А съслужителите му, като видяха станалото, твърде много се наскърбиха; дойдоха и казаха на господаря си всичко, що бе станало. image
32 Тогава господарят му го повика и му каза: Нечестиви слуго, аз ти простих целия оня дълг понеже ми се примоли. image
33 Не трябваше ли и ти да се смилиш за съслужителя си, както и аз се смилих за тебе? image
34 И господарят му се разгневи и го предаде на мъчителите да го изтезават докле изплати целия дълг. image
35 Така и Моят небесен Отец ще постъпи с вас, ако не простите от сърце всеки на брата си.
 





Гласувай:
68



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivankalilova - Прости му приятелю! Да простиш и да ...
06.03.2011 10:58
Прости му приятелю! Да простиш и да ти бъде простено! Това е начинът, по който се завръщаме от отчуждението към сближението, от враждебността към любовта!
Прегръщам те с много обич и молба за прошка и простено да ти е !:)))
цитирай
2. анонимен - Аз измолих прошка от всички до себе ...
06.03.2011 11:18
Аз измолих прошка от всички до себе си.Няма повече хора които да съм пропуснала.А вътре в себе си съм простила на всички.То няма и какво да бъде прощавано.Това което ми се случва е изцяло по мое жлание и воля.
цитирай
3. nicodima - Отговора съм дала несъзнателно в моя постинг...
06.03.2011 11:32
Не е задължително да има покаяние, за да се прости!
Важно е да усетиш прошката в сърцето си!
цитирай
4. mt46 - Прощава се -
06.03.2011 11:37
ако искрено ти поискат прошка! ... Дори и Бог прощава само на покаялите се!...
цитирай
5. sande - Прости му, приятелю, той не знае какво е извършил, но никога не е късно да се поправи.
06.03.2011 12:34
А ти бъди жив и здрав и се радвай на Божията благодат!
цитирай
6. iliada - ДА МИ ПРОСТИШ НАДЯВАМ СЕ И ТИ!:)
06.03.2011 13:44
И нека всеки днес за себе си реши
от кой да търси прошка и на кой да дава.
цитирай
7. stela50 - Прости му ...може би не осъзнава грешката си .А ти ще се почувстваш свободен .
06.03.2011 13:55
Прошка искам и за мен ...и простено да е на теб.
цитирай
8. diso - Прости му само, ако си готов
06.03.2011 15:13
Решението си е твое и никой не може да ти го наложи. Още по-добре би било, той сам да поиска прошка, но...
Имам един приятел - от най-близките, които съм имал. Веднъж опита да ме предаде и му се сърдих цяла година. После се сдобрихме... После направи серия от дреболии, които ме засегнаха много и той престана да съществува за мен за повече от 2 години... Тогава научих, че се е оженил. Отначало игнорирах новината, докато една вечер си казах: "Били сме приятели толкова време. Ако сега не му се обадя - кога?" Така възродихме приятелството си.
Това е моята история. За твоята - решаваш ти!
цитирай
9. gita969 - Християнско е да се прощава
06.03.2011 15:50
човешко е да се греши, но пак човек трябва да прости. Единственното нещо,което аз не прощавам това е предателството. Можеш да ми вземеш всичко,може времето и спокойствиети си да тидам,цялата си любов и ежедневие, но предаде ли ме някой е до тук. Знам
библията почти наизуст,вярващ човек съм,обичам и най - големия грешник само без нож в гърба.
А ти,ако намериш сили прости му,но иди и му го кажи.
цитирай
10. monaliza121 - Прошката ще те просветли. Приве...
06.03.2011 16:29
Прошката ще те просветли.
Привет!:)
цитирай
11. анонимен - Чета те отдавна, и това което съм си ...
06.03.2011 17:20
Чета те отдавна, и това което съм си изградила като представа за теб, не се вписва днес. Убедена съм че отдавна си му простил, убедена съм, но просто си Човек!
цитирай
12. bizcocho - Прости и простено да ти е!
06.03.2011 18:19
Прости и простено да ти е!
цитирай
13. bojo12345 - На всички честни Българи "Прощавам ви,простете ми и вие!
06.03.2011 20:30
Но на нашите управници, управлявали ни от началото на прехода ,
Господ да им прости според заслугите !
цитирай
14. megg - Попитай сърцето си.
06.03.2011 20:55
То знае ...
Простено да ни е!
цитирай
15. magnoliya - Прости и простено да ти е!
06.03.2011 21:28
Прости и нека да ти е простено! Леки пости!
цитирай
16. tryn - Защо?!
06.03.2011 21:59
Щом не се е помолил за прошка, защо ще му я даваш?
Това няма да го пречисти...
цитирай
17. miaa - Прости и простено да ти е!
06.03.2011 23:47
Бог да те благослови!
цитирай
18. kasnaprolet9999 - Запитал ли си се защо Исус е простил ...
06.03.2011 23:49
Запитал ли си се защо Исус е простил само веднъж на този служител, а не седемдесет пъти по седем, както е съветвал поданиците си.Прошката трябва да се даде само ако човек я приема със сърцето си, а не насила, само тогава има някакъв смисъл и за двете страни този който прощава и този който е простен. Тя не трябва да бъде самоцелна, да простиш на някой заради самия себе си, това донякъде е егоистично. Прошката е ритуал между двама, направен и приет от сърце.
цитирай
19. анонимен - Ако не ти иска прошка, значи не желае ...
07.03.2011 08:48
Ако не ти иска прошка, значи не желае такава, но ти трябва да си свободен.
цитирай
20. ckarlet - Ти навярно си извисен човек, Алекс! ...
07.03.2011 09:03
Ти навярно си извисен човек, Алекс! И аз имах подобен случай, но на мен ми поискаха прошка, аз тогава не можах да я дам... След това самата аз не можах да я поискам...
Хора сме грешим, и няма по-възвишено чувство от това да ни простят и да простим!
Опитай се да не се измъчваш и да забравиш. Или просто се научи да живееш с всичко, което ти се е случило.
Хубав ден на всички!
цитирай
21. bogolubie - Когато разпъваха Господ като побеснели, Той не им поиска прошка,
07.03.2011 09:19
а рече: - Прости им Господи, защото те не знаят какво правят!
Но мисля, че ако човек няма нагласата да прости, а го прави по задължение, действието няма сила, защото не е от сърце и се получава лицемерно. Трябва да се улучи момента, а силата за това се проявява през постите. Става въпрос за постите изобщо, не само за определените от църквата. Човек има нужда от пост и молитва за важни проблеми и през другото време от живота си. Тогава Духът тържествува над плътта и успява да прогони бесовете. Прощавайки от сърце на този, който не ни е поискал прошка, правото на съд отива направо при Бога.
цитирай
22. анонимен - Proshtava se samo na dete. Na pre...
07.03.2011 11:01
Proshtava se samo na dete. Na predatel - NE!!
T.
цитирай
23. blagovestie - Тези дни ми хрумна
07.03.2011 11:38
"То Бог е простил и ни прощава какви ли не безобразия, коя съм аз да не прощавам някакви глупави слабости и грешки и да проявявам гордост?!"
Като се замисля на мен колко има да ми се прощава и... всичко друго забравям.

Благословен да си, Алекс! И очистен от непростителност :))
цитирай
24. bven - Когато простиш...
07.03.2011 13:11
на душата ти става леко! :)
цитирай
25. анонимен - Мдаааа, трудно е, но не се тормози ...
07.03.2011 19:51
Мдаааа, трудно е, но не се тормози приятел, карай напред.
цитирай
26. antivlaks - Не питай другите !
07.03.2011 21:42
Попитай сърцето си !
То е най-добрият съдник !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2740293
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930