Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 09:27 - НИКОГА ПОВЕЧЕ!
Автор: pevetsa Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2776 Коментари: 4 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ПРОСТИ МИ ГОСПОДИ ИСУСЕ,

АЗ СЪМ ТОЗИ КОЙТО ТЕ ПРЕДАДЕ!

И ДАЙ МИ СИЛИ,

ДА НЕ ГО СТОРЯ,

НИКОГА ПОВЕЧЕ!

image


Матей 26:36-56

36 Тогава Исус идва с тях на едно място наречено Гетсимания; и казва на учениците Си: Седете тука, докле отида там да се помоля.
37 И като взе със Себе Си Петра и двамата Заведееви сина, захвана да скърби и да тъгува.
38 Тогава им казва: Душата Ми е прескръбна до смърт; постойте тук и бдете заедно с Мене.
39 И като пристъпи малко напред, падна на лицето Си, и се молеше, казвайки: Отче Мой, ако е възможно, нека Ме отмине тази чаша; не обаче, както Аз искам, но както Ти искаш.
40 Дохожда при учениците, намира ги заспали, и казва на Петра: Как! не можахте ли ни един час да бдите с Мене?
41 Бдете и молете се, за да не паднете в изкушение. Духът е бодър, а тялото - немощно.
42 Пак отиде втори път и се моли, думайки: Отче Мой, ако не е възможно да Ме отмине това, без да го пия, нека бъде Твоята воля.
43 И като дойде пак намери ги заспали; защото очите им бяха натегнали.
44 И пак ги остави и отиде да се помоли трети път, като каза пак същите думи.
45 Тогава дохожда при учениците и казва им: Още ли спите и почивате? Ето, часът наближи, когато Човешкият Син се предава в ръцете на грешници.
46 Станете да вървим; ето, приближи се тоя, който Ме предава.
47 И когато Той говореше, ето, Юда, един от дванадесетте, дойде, и с него голямо множество, с ножове и сопи, изпратени от главните свещеници и народните старейшини.
48 А оня, който Го предаваше, беше им дал знак, казвайки: Когото целуна, Той е; хванете Го.
49 И веднага се приближи до Исуса и рече: Здравей, Учителю! и Го целува.
50 А Исус му каза: Приятелю, за каквото си дошъл стори го. Тогава пристъпиха, туриха ръце на Исуса, и Го
хванаха.
51 И, ето, един от тия, които бяха с Исуса, простря ръка, измъкна ножа си, и, като удари слугата на първосвещеника, отсече му ухото.
52 Тогава Исус му каза: Повърни ножа си на мястото му, защото всички, които се залавят за нож от нож ще загинат.
53 Или мислиш, че не мога да се примоля на Отца Си, и Той би Ми изпратил още сега повече от дванадесет легиона ангели?
54 Но как биха се сбъднали писанията, че това трябва така да бъде?
55 В същия час рече Исус на народа: Като срещу разбойник ли сте излезли с ножове и сопи да Ме уловите? Всеки ден седях и поучавах в храма и не Ме хванахте.
56 Но всичко това стана за да се сбъднат пророческите писания. Тогава всички ученици Го оставиха и се разбягаха.






Гласувай:
44



1. jadeeyedmermaid - Приятно прекраване на този прек...
21.04.2011 17:08
Приятно прекраване на този прекрасен и велик празник :))
цитирай
2. mileidi46 - Svetli i xarmoni4ni praznizi! I ...
21.04.2011 21:14
Svetli i xarmoni4ni praznizi!
I neka bude Bojiqta volq!!
цитирай
3. valben - Привет, Алекс!
22.04.2011 07:18
Нека Божията Светлина да бъде винаги с теб и твоето семейство!
цитирай
4. hristo27 - Весели празници за теб и семейст...
22.04.2011 08:49
Весели празници за теб и семейството ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2740276
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930