Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2012 08:00 - АМИ КИРИЛЕ, ДАЙ ЖЕРТВА СЕБЕ СИ, ДОКАЖИ ЧЕ СИ ХРИСТОВ УЧЕНИК!
Автор: pevetsa Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 36064 Коментари: 93 Гласове:
39

Последна промяна: 29.04.2012 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Кирил: Всеки гледа парите, никой не се жертва
"В днешно време рядко ще се намери човек да се саможертва, всеки гледа парите и комерсиалното". Това заяви патриархът на Русия Кирил при посещението си в Пловдив.

Останалото може да прочетете
ТУК
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2012/04/28/kiril-vseki-gleda-parite-nikoi-ne-se-jertva.157588#13356719024351&if_height=284
   
Височайши господа първосвещенници, ще ви покажа един който се жертва, на когото и аз и вие, не сме достойни да завържем дори връзките на цървулите му.
За него Господ Исус Христос говори че ще седи отдясно Му, а от ляво, моля се да не сме аз и вие !!!!

Матей 25:31-46
31 А когато дойде Човешкият Син в славата Си, и всичките [свети] ангели с Него, тогава ще седне на славния Си престол.
32 И ще се съберат пред Него всичките народи; и ще ги отлъчи един от други, както овчарят отлъчва овцете от козите;
33 и ще постави овцете от дясната Си страна, а козите от лявата.
34 Тогава царят ще рече на тия, които са от дясната Му страна: Дойдете вие благословени от Отца Ми, наследете царството, приготвено за вас от създанието на света.
35 Защото огладнях и Ме
нахранихте; ожаднях и Ме напоихте; странник бях и Ме прибрахте;
36 гол бях и Ме облякохте; болен бях и Ме посетихте; в тъмница бях и Ме споходихте.
37 Тогава праведните в отговор ще Му кажат: Господи, кога Те видяхме гладен, и Те нахранихме; или жаден, и Те напоихме?
38 И кога Те видяхме странник, и Те прибрахме, или гол и Те облякохме?
39 И кога Те видяхме болен или в тъмница и Те споходихме?
40 А Царят в отговор ще им рече: Истина ви казвам: Понеже сте направили това на един от тия най-скромни Мои братя, на Мене сте го направили.
41 Тогава ще рече и на тия, които са от лявата Му страна: Идете си от Мене, вие проклети, във вечния огън, приготвен за дявола и за неговите ангели.
42 Защото огладнях и не Ме нахранихте; ожаднях и не Ме напоихте;
43 странник бях, и не Ме облякохте; болен и в тъмница бях, и не Ме посетихте.
44 Тогава и те в отговор ще кажат: Господи, кога Те видяхме гладен, или жаден, или странник, или гол, или болен, или в тъмница и не Ти послужихме?
45 Тогава в отговор ще им рече: Истина ви казвам: Понеже не сте направили това на ни един от тия най-скромните, нито на Мене сте го направили.
46 И тия ще отидат във вечно наказание, а праведните във вечен живот.

image
„Ще видим дали ще съм в рая.
Бог ще каже като умра, като ида при него.
Той е милостив!
Не съм много радостен тук сега,
виждам, че не е хубаво.
Не ме е страх, че ще умра.
Ако ме дигне Бог - ме дигне, и това е“!


image

===========================================================

image

МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ!

image

Благотворителна дарителска инициатива 
"ПОМОЩ ЗА ДЕЦА С РЕДКИ БОЛЕСТИ"!


image
  
СМЕТКА ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА СЕМЕЙСТВАТА:
  Първа инвестиционна банка АД клон - гр. Русе 7000

IBAN : BG71FINV915010BGN0BKYU

BIC : FINVBGSF

Алекси Младенов Алексиев - Алекс
Учредител и координатор на :
Благотворителна дарителска инициатива
"ПОМОЩ ЗА ДЕЦА С РЕДКИ БОЛЕСТИ"

mail :
alexiev63@abv.bg

gsm: 0895 320 262

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ
НЕКА БОГ ДА БЛАГОСЛОВИ ДНИТЕ ВИ
С ОБИЧ И ЗДРАВЕ
ОБИЧАМ ВИ!

 ===========================================================






Гласувай:
42



1. ivesa - Няма нужда от саможертви,
29.04.2012 08:33
Христос е завещал нужното.Поздрави!:)
цитирай
2. анонимен - Не ще да стане!
29.04.2012 08:53
По скоро камила ще премине през ухото на игла, отколкото тоз да се бръкне и да даде нещо на нуждаещ се
СРЕБРОЛЮБЦИ
цитирай
3. анонимен - Прав си анонимен2
29.04.2012 08:56
Те тия само взимат, но да дават не си и помислят дори.
Дори тоз Кирил съди за милиони съседа си загдето правил ремонт, даже иска да му вземе апартаментчето като наказание ... Пу!
цитирай
4. анонимен - kvi jertvi be, tova e zamestnika na ...
29.04.2012 09:02
kvi jertvi be, tova e zamestnika na samia bog.
цитирай
5. анонимен - Певеца, е сега попадна в полезре...
29.04.2012 09:09
Певеца, е сега попадна в полезрението на КГБ и Държавна Сигурност, те всички са такива, начело с Максим.
цитирай
6. анонимен - Абе този кирил имал златен часовник ...
29.04.2012 09:15
Абе този кирил имал златен часовник от 70 000 евро, ако ти го подари, ще можеш да помогнеш на тези нещастни деца за години напред, що не му ги искаш :)
цитирай
7. анонимен - Ирена
29.04.2012 09:21
Аз съм православна християнка, но и аз съм възмутена от сребролюбието и безпардоността на висшите сановници, които трупат на земята богатство, а учат хората да дават на църквата, за да имат богатство на небето, това е лицемерие.
Бай Добри е наистина един достоен Христов ученик, да го поживи Господ.
И ти благодаря момче, че се грижиш за тези душици.
цитирай
8. анонимен - Един с друга вяра
29.04.2012 09:26
Умен си певецо, как завоалирано манипулираш бедните хорица, шапка ти свалям :)
цитирай
9. анонимен - Право и праведно е словото Му!
29.04.2012 09:42
Б(п)раво е и Словото ти!
Отдясно седи Добри,
а отляво - онзи николай,
цитирай
10. анонимен - Николай, е протеже на Максим, бе...
29.04.2012 09:48
Николай, е протеже на Максим, безкрупулен сребролюбец, и е също от ДС !

цитирай
11. анонимен - Ще бъдат ли разкрити мръсните сделки на митрополит Николай?
29.04.2012 09:50
До ден днешен дълбока тайна остават сделките с имоти на пловдивския митрополит
Говори се, че бизнесменът Георги Гергов, дарил скъпото беемве на владиката Николай, е получил 300 дка църковни земи край с. Крумово като аренда.

Ще бъдат ли разкрити мръсните сделки на митрополит Николай?
Преди време служители от синода споделиха, че митрополит Николай искал да се гласува разрешение и е за 50-годишна аренда на други църковни земи в полза на друг червен бизнесмен оръжейния бос Петър Манджуков, който е бивш издател на печатния орган на БСП в. Дума“. Висшият църковен съвет обаче не допуснал. Впрочем Манджуков също е дарител на Николай. Според фактите, които публикува в петъчния си брой вестник „България Днес“, бизнесменът даде 1 милион лева за построяването на храма „Св. Преображение Господне“ в пловдивския район „Тракия“.

Освен със скъпи коли митрополит Николай обича да се обгражда и със скъпи вещи. Митове и легенди се говорят за златния му Ролекс – пак подарък. Твърди се и че обзавеждането му е все в стил „Версаче“.

„Дядо Николай си пада по скъпите вещи“, твърди бившият директор на дирекция „Вероизповедания“ Иван Желев.

В тази линия се коментира уникалната златна рибка на космическа цена, която владиката притежава. Тя му е подарена от скандалния кърджалийски поп отец Петър Гарена, известен като Попа пич, разказват попове.

Според висши архиереи златната риба е цената митрополит Николай да не обръща внимание на сигналите в Светия синод срещу Гарена. Преди три години билборд с лика на Николай беше поставен на входа на Кърджали в знак на предстоящата му визита. Инициативата за това бе именно на Попа пич.

Като че ли друга „страст“ на митрополит Николай са политиците, предимно тези, които в момента са на власт.

http://pravda.bg/%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b0%d0%b9-%d0%bf%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%b4%d0%b8%d0%b2%d1%81%d0%ba%d0%b8-%d0%bc%d1%80%d1%8a%d1%81%d0%bd%d0%b8-%d1%81%d0%b4%d0%b5%d0%bb%d0%ba%d0%b8/
цитирай
12. анонимен - Айдеееее, тоз разлая кучетата
29.04.2012 09:52
Айдеееее, тоз разлая кучетата
цитирай
13. анонимен - 12. анонимен - Айдеееее, тоз разлая кучетата
29.04.2012 09:55
Направо ...
А тоз певец, почва да ми харесва, аз го мислех за мухльо, а ще излезе пич
цитирай
14. анонимен - Недей така Алекс, и той носи душица, ...
29.04.2012 09:58
Недей така Алекс, и той носи душица, нека се порадва на имането си сега, че в казана няма да му сложат златцето :)))))
цитирай
15. анонимен - Данчо
29.04.2012 10:01
А ве блогъри, що пишете анонимно, страх ви е да не ви набара ДС, или дядото Кирил да не ви анатемоса?
цитирай
16. анонимен - ne e DS,
29.04.2012 10:10
Na Nikolaj dosieto mu go njama w DS, shtoto e w KGB !!!
цитирай
17. анонимен - А-а-а,
29.04.2012 10:16
нимой така!
Те Николай за патриарх Го гласят,
а вие тука водата му мътите. смешници
цитирай
18. анонимен - Защо не си почешете езиците с някоя и друга лакърдия
29.04.2012 10:18
ами сте се захванали с вярата на хората да се подигравате!
И Патриарх Кирил, и Митрополит Николай са модерни и ерудирани с много хъс да приобщят хората към Вярата - такива са нужни днес, а не закостеняли мозъци. Спомнете си как Папа Йоан-Павел || събираше младежта от цял свят, това което нито един политик не може да направи!
цитирай
19. анонимен - Не е това вяра,
29.04.2012 10:36
Българската Православна Църква била дала много на България в исторически план. слушам и не вярвам на очите си :))). Нещо тука има сбъркано. Сигурно пак са ни излъгали за историята ни. ... Или по-скоро са ни излъгали че това в църквите е
българска православна църкава !
Иначе трябва да изглежда тя - като Добри и като Певеца, а не като Николай
цитирай
20. анонимен - 19. анонимен - Не е това вяра,
29.04.2012 10:47
И аз съм на същото мнение, бих подкрепила певеца на Господа, но на тези дерибеи и стотинка няма да дам.
цитирай
21. анонимен - А знаете ли, какво направи Митрополит Николай за църквите в Пловдив!
29.04.2012 10:48
Навсякъде постави мощни климатици и много хора стояха там на топло през зимата, създаде кухни за бедни, постави в дворовете на църквите люлки и детски прощадки, за да идват децата в храма, а не само възрастните хора. Знаете ли, че църквите в Пловдив са пълни с хора от сутрин до вечер! Ама това не е приоритет на плюещите черногледци. Тук не се провежда състоятелен разговор, а е поле за плюене от нечистоплътни усти!
цитирай
22. анонимен - Когата Вярата се е превърнала в Р...
29.04.2012 11:03
Когата Вярата се е превърнала в Религия а тя си е създала Институция - Църква с Вярата се е свършило !
цитирай
23. анонимен - По черногледство българският манталитет е на първо място
29.04.2012 11:20
в Европа и затова пък достойно заемаме последното по жизнен стандарт.
Всекиму заслуженото!
цитирай
24. hristo27 - Да дадат нещо от себе си за ближни...
29.04.2012 11:39
Да дадат нещо от себе си за ближния?
Да бе, да!
цитирай
25. анонимен - Ами черно ни е пред очите, защото ...
29.04.2012 11:45
Ами черно ни е пред очите, защото пред очите ни има само черно, ...
и тук таме нещо друго
цитирай
26. learningtogether - Черногледство било
29.04.2012 11:48
анонимен написа:
в Европа и затова пък достойно заемаме последното по жизнен стандарт.
Всекиму заслуженото!


Ами черно ни е пред очите, защото пред очите ни има само черно, ...
и тук таме нещо друго
цитирай
27. tamperto - до ан-23
29.04.2012 11:57
Не може на черното да казваш бяло. Не знам дали е от нашия манталитет /на миряните, така да се каже/ или е от това, че тъпите попове си развяват байряка както си искат и са недосегаеми. Чудомир много точно ги е описал в разказите си - дебели, мазни, само гледат келепира.
Тук там има някой който си върши работата както трябва, ама това са единици. На кръщенето на дребния попа на няколко пъти си говори по GSM-a. Първия път, както и да е, затворих си очите. Ама на втория разговор ми падна пердето. Не може да водиш служба и да я прекъсваш, за да си обсъждаш дали е поръчано агнето. Лекичко му намекнах, че следващият път телефона ще му вибрира в задника. Шибаняка започна да гледа мръсно, но поне си довърши рецитала.
В църква не влизам точно заради такива кретени.
цитирай
28. анонимен - Егати подаръците, а народа гладен стои ...
29.04.2012 11:58
Премиерът е подарил на Патриарх Кирил сребърен обков на Черепишкото Евангелие, а рускуят гост се е отчел с позлатено Пасхално яйце със скъпоценни камъни.
цитирай
29. анонимен - Да не би, пред руснаците, поляците и да не изреждам всичките
29.04.2012 12:04
да има само бяло - чернилката е навсякъде, но хората не губят вярата си!
Тук някои некадърници паразитират върху стойностната ни система
и системно я рушат!
А колкото до подаръците - това е акт на гостоприемство и уважение.
Те не са ничия собственост, принадлежат на историята и на народа ни.
цитирай
30. tamperto - .
29.04.2012 12:17
какво ти пука за руснаци, поляци и прочее.. те да си се оправят. Тука си ги гледаме нашите цветенца в черно, които хич не са за мирисане.
Кога за последно така наречената "църква" е направила нещо за бедните и болните? Ти ако си гладен и окъсан и гледаш как попа слиза от лимузина, носи си ролекса, набива луканка през пости.. какво ще си помислиш? Вярата си е друго нещо. Не смесвай църквата /сегашната/ с вярата.
цитирай
31. анонимен - БРАВО ПЕВЕЦО,
29.04.2012 12:58
не те е страх да заемеш такава позиция, ... също и за децата на които помагаш браво.
Жив и здрав да си :)
цитирай
32. анонимен - 12. анонимен - Айдеееее, тоз разлая кучетата
29.04.2012 13:03
Казах ли ти че разлая кучетата, ама си готин.
Доста се порових в блога ти, държиш се добре със всички, прекрасно семейство имаш, и чест ти прави за позицията, и нещата за които се бориш.
Носи вярата в сърцето си.
цитирай
33. анонимен - @ 30. tamperto
29.04.2012 13:08
6 !!!
цитирай
34. анонимен - BUSH
29.04.2012 13:23
Църквата не е отговорна за глада и мизерията.Държавата отговаря за това.А държавата сме всички ние.Каква да е държавата ни,зависи от нас.Ние дадохме благословията си за жесток капитализъм с много богати и много бедни.Това се знаеше от самото начало.Други виновни за това няма.Ние сме виновни...Руският Патриарх,както и българският нямат задължения да хранят народа.Тяхната задача е да покажат на всеки един духовния път,който трябва да се извърви и да бъдат обединители на нацията.Доколко се справят,е друга тема...Ние си избрахме латиноамериканския капитализъм и никой не ни е виновен.След определено време на колосални страдания и мизерия ще се обърнем отново към социализма.Ако ни има дотогава разбира се...
цитирай
35. анонимен - 34. анонимен - BUSH
29.04.2012 13:31
Точно поповете от църквата трябва да ни учат на състрадателност и благочестие, а то като ги гледаме в този разкош, без да полагат грижи за сирачета и вдовици, ни се ощтява да стъпим в техните храмове.
Певец, чест ти прави, достойна проява за децата.
цитирай
36. анонимен - Дайте да не бъркаме понятията
29.04.2012 13:32
1. Капитализма е начин на производство на блага, а социализма е начин на разпределянето им. Така че без производство ...
2. в България няма капитализъм - все още
3. социализъм има в Швеция, Норвегия, Германия
4. В С. Корея, Куба и т.н. има само бедност, дали има социализъм - не знам
цитирай
37. bogolubie - НЕ СЪДЕТЕ, ЗА ДА НЕ БЪДЕТЕ СЪДЕНИ !
29.04.2012 13:46
Яденето от плодовете на дървото за познаване на доброто и злото е смъртоносно. Бог е Съдия. В последните времена ще паднат и избраните, така сме предупредени. Ние ще трябва да отговаряме за себе си, а не за тези около нас. Бог Слово ще ни съди и никой не може да избяга от участта, която сами си сътворяваме. Нали помните, че езикът е малка част от тялото, но...
цитирай
38. tamperto - до 34. анонимен - BUSH
29.04.2012 13:54
я да си представим тогава един сценарии, хипотетичен: Държавата в един момент решава да вземе всички земи и гори /за да има къде да работят безработните /, хотели / за да има къде да спят бездомните /, лимузините / за да има с какво да се купят автобуси за децата, които маат гащи пеш, за да отидат на училище / и т.н. Ето ти едно богоугодно дело. Така де, нали на поповете не им трябват, те трябва да се грижат за духовното, за вярата.. За какво са им разни глезотиики? Та според тебе, може ли да се получи тоя сценарии или ще видим как поповете анатемосват всички, които са посегнали на най милото им, на отрупаните маси, на пачките в джоба и на правото да се разхождат като богопомазани?
Последния път като влязох в църква, приятелката ми ме набута насила за да запалела свещ за здравето на майка си, една лелка само изчака да се насочим към изхода и наплюнчи палеца и показалеца и загаси свещта. Изтрещех! После разбрах, че не трябвало да псувам. Не било правилно. А това лелката да изгаси почти нова свещ, за да я дадат после за рециклиране и да изкарат още 50 стинки правилно ли е? Егати и грижата за духовното!!!
цитирай
39. bogolubie - Не знаем делата на патриарх Кирил, само Бог знае най-точно.
29.04.2012 14:45
Проповедь митрополита Кирилла «Не нужно пытаться оправдаться, когда на тебя клевещут, нужно предавать клеветников суду Божию»

Господ казва, че сиромаси винаги ще има, а най-важно е да се помаже Него, защото е още малко с нас. Ислямът завзе много физически и душевни територии в Европа и по света, и ще надделее. Затова не са важни часовниците и превозните средства, а това, което се прави в името на Христос. Руският патриарх Кирил благослови България и народа ни и това е най-важно! Трябва да бъдем единни, а не само да се клеветим! Мюсюлманите се държат един за друг, а ние все си вадим очите. Грях е !
цитирай
40. анонимен - до 23 --- Другарю Черноглед безр...
29.04.2012 15:01
до 23 --- Другарю Черноглед безроден червеногъз комуноид , ти който виждаш само черното в душите на Българите , можеш ли да ни обясниш каква е връзката между ВЯРАТА на Българите в Бог и офицерите от пропагандния отдел на ДС , СЛУЖИТЕЛИТЕ на " БПЦ " - ЕООД , т.н. не знам защо " свещенници " . Защо те , безродните червенодупести атеисти , доносници на ДС са посредници между Бог и Българите . Кой ги е избрал за тази им роля или са назначени и ако да , кой ги е назначил , Бог ли ? И защо търгуват с така наречената си " вяра " , нали Бог е наредил да се изгонят Търговците от храма ?
цитирай
41. tamperto - .
29.04.2012 15:13
37. bogolubie - НЕ СЪДЕТЕ, ЗА ДА НЕ БЪДЕТЕ СЪДЕНИ !

Ихааа, аз съм съгласен! Да махнем съд и прокуратура, те така или иначе никаква работа не вършат и да разчитаме, че на рецидивистите ще им дойде акъла и ще отидат да пасат овце за изкупление на греховете. Глупости на търкалета!
цитирай
42. анонимен - до tamperto
29.04.2012 15:21
Другарю безроден червеногъз комуноид , найстина ще е прекрасно ако успеем да махнем този комуноиден съд и тази комуноидна прокуратура защото те са част от престъпността , част от организираната престъпна група - БКП , както и техните клиенти престъпниците необлечени в тоги и ги заменим с такива съдии и прокурори избрани пряко от народа !
цитирай
43. tamperto - до ан-42
29.04.2012 15:27
е чакай де, що ние трябва да ги махаме, няма ли да му е прекалено лесно на шефа отгоре да му свършим работата, да ги наплескаме и да ги набутаме в пандизите? И после като се качим при него да има.. "А ти помниш ли как обиди и нарани едно божие творение...?"
А е толкова лесно - по една мълния за всеки, малко повече разход за електричество ще има, ама поне на един път ще се реши проблема. Та като си говориш с него следващият път, подметни му тая идея, ама не казвай, че аз съм ти я дал.
цитирай
44. pevetsa - Здравейте, за малко влизам, и установявам, че наистина съм дал повод за доста препирни.
29.04.2012 15:32
Нямам нищо против Кирил, Николай, или който и да било, просто се възмутих от казаното, и нямам думи на съдене, а цитирам Словото, което Исус ни е оставил като учение.
Мога да ви покажа и за пример православният свещенник Иван от Нови хан, който изпълнява заръчаното от Господ Исус Христос.
И още за вярата и делата:
Яков 2:12-24
12 Така говорете и така постъпвайте като човеци, които ще бъдат съдени по закона на свободата.
13 Защото съдът е немилостив към този, който не е показал милост. Милостта тържествува над съда.
14 Каква полза, братя мои, ако някой казва, че има вяра, а няма дела? Може ли такава вяра да го спаси?
15 Ако някой брат или някоя сестра са голи и останали без ежедневна храна,
16 и някой от вас им рече: Идете си с мир, дано бъдете стоплени и нахранени, а не им дадете потребното за тялото, каква полза?
17 Така и вярата, ако няма дела, сама по себе си е мъртва.
18 Но ще рече някой: Ти имаш вяра, а пък аз имам дела; ако можеш, покажи ми вярата си без дела, и аз ще ти покажа вярата си от моите дела.
19 Ти вярваш, че има само един Бог, добре правиш; и бесовете вярват и треперят.
20 Обаче искаш ли да познаеш, о суетни човече, че вяра без дела е безплодна?
21 Авраам, нашият отец, не оправда ли се чрез дела като принесе сина си Исаака на жертвеника?
22 Ти виждаш, че вярата действуваше заедно с делата му, и че от делата се усъвършенствува вярата;
23 и изпълни се писанието, което казва: "Авраам повярва в Бога; и това му се вмени за правда"; и се нарече Божий приятел.
24 Виждате, че чрез дела се оправдава човек, а не само чрез вяра.
цитирай
45. tamperto - .
29.04.2012 15:33
това за "безроден червеногъз комуноид" ще го подмина, нещо не са ми интересни тия заучени реплики. измисли нещо ново и дай да се посмеем.
цитирай
46. tamperto - pevetsa
29.04.2012 15:37
аз пък имам против поповете от ДС.
За православният свещенник Иван от Нови хан не казвам нищо. Не заслужава ли той да е патриарх и всички негови колеги да правят това което той прави? Е да, ама няма да стане, не се вписва във крадливата картинка.
цитирай
47. анонимен - до tamperto
29.04.2012 15:38
ЧЕРВЕНОДУП БОЛШЕВИШКИ ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТ - по добре ли го поемаш , другарю ?
цитирай
48. tamperto - :D
29.04.2012 15:41
анонимен написа:
ЧЕРВЕНОДУП БОЛШЕВИШКИ ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТ - по добре ли го поемаш , другарю ?

слабо.. постарай се още малко. Все още се прозявам :О
цитирай
49. pevetsa - 46. tamperto
29.04.2012 15:45
Приятелю, има много свещенници които служат според вярата си, Иван от Нови хан, за мен е достоен първосвещенник, и правилно ще похарчи събраните средства от дарения за сиромаси, вдовици, и нуждаещи се, и много хора ще се доверят и ще направят това което той сам върши.
А и че всички, трябва да се научим да разделяме нещата ...
Лука 20:20-25
20 И като Го наблюдаваха, пратиха издебници, които се преструваха, че са праведни, за да уловят някоя Негова дума, тъй щото да Го предадат на началството и на властта на управителя.
21 И те Го попитаха, казвайки: Учителю, знаем, че право говориш и учиш, и у Тебе няма лицеприятие, но учиш Божия път според истината;
22 право ли е за нас да даваме данък на Кесаря, или не?
23 А Той разбра лукавството им, и рече им:
24 Покажете ми един динарий. Чий образ и надпис има? И [в отговор] казаха: Кесарев.
25 А Той рече: Тогава отдавайте Кесаревото на Кесаря, а Божието на Бога.
цитирай
50. tamperto - 49. pevetsa
29.04.2012 15:57
pevetsa написа:
.......и много хора ще се ДОВЕРЯТ и ще направят това което той сам върши.........

Ето това липсва, доверието! Аз ако искам да направя дарение за бедните чрез църквата, понеже по презумпция това ще ми спести няколко дни в казана, дали ще го направя след като знам, че ще отиде къде ли не, но не и там където трябва? Поповете всекидневно доказват, че им пука само за тях си.
Пак казвам, тези като Иван са единици. Всеки помага с каквото може. Къса ми се сърцето като прочета за някое болно дете и пускам СМС-си.. НО един път не съм видял висшето духовенство да го прави това нещо. Та как да не говоря срещу тях?? Те самите не вярват в това което приказват за вярата и вечния съд.
цитирай
51. yotovava - Алекс, Алекс,
29.04.2012 16:03
де го дириш.....
цитирай
52. анонимен - BUSH
29.04.2012 16:09
анонимен написа:
1. Капитализма е начин на производство на блага, а социализма е начин на разпределянето им. Така че без производство ...
2. в България няма капитализъм - все още
3. социализъм има в Швеция, Норвегия, Германия
4. В С. Корея, Куба и т.н. има само бедност, дали има социализъм - не знам
....Социализъм има в Швеция,защото са се постарали да го научат от нас.Ние,разбира се ако имахме повече интелигентност трябваше да се научим на капитализъм от тях,без да разрушаваме трудно постигнатите достижения на социализма.Точно както Щвеция не разруши капитализма си,като прие идеите на социализма.Социализъм има и в Англия,но те ни казват,че социализма е проклятие,за да ни принудят да сме слаби и тъпи.Ако ние бяхме истински народ,щяхме да се гордеем със социалистическия период,както биха се гордяли англичаните ако го имаха....Социализма също може да произвежда,но се изисква висок морал,основно на тези отгоре.
цитирай
53. анонимен - BUSH
29.04.2012 16:20
tamperto написа:
я да си представим тогава един сценарии, хипотетичен: Държавата в един момент решава да вземе всички земи и гори /за да има къде да работят безработните /, хотели / за да има къде да спят бездомните /, лимузините / за да има с какво да се купят автобуси за децата, които маат гащи пеш, за да отидат на училище / и т.н. Ето ти едно богоугодно дело. Така де, нали на поповете не им трябват, те трябва да се грижат за духовното, за вярата.. За какво са им разни глезотиики? Та според тебе, може ли да се получи тоя сценарии или ще видим как поповете анатемосват всички, които са посегнали на най милото им, на отрупаните маси, на пачките в джоба и на правото да се разхождат като богопомазани?
Последния път като влязох в църква, приятелката ми ме набута насила за да запалела свещ за здравето на майка си, една лелка само изчака да се насочим към изхода и наплюнчи палеца и показалеца и загаси свещта. Изтрещех! После разбрах, че не трябвало да псувам. Не било правилно. А това лелката да изгаси почти нова свещ, за да я дадат после за рециклиране и да изкарат още 50 стинки правилно ли е? Егати и грижата за духовното!!!

Каквото е всичко в държавата,такова е и духовенството.Отците бяха по-духовни при социализма.А ако имаше държава,тя нямаше да позволи на" бизнесмените"да разрушат и разграбят всичко читаво.Но както казах,това се толерира от всички.ВСИЧКИ ИСКАТ ЛАТИНОАМЕРИКАНСКИ КАПИТАЛИЗЪМ!!!Всеки се надява да е богат,а не беден!Българите нямаме съзнание за държавност и всеобщ просперитет.
цитирай
54. alchemist - Волтер - Философски реченик
29.04.2012 16:26
Забелязах, че всеки мъртвец, като се защищаваше и излагаше добрите си чувства, беше обкръжен от всички свидетели на своите постъпки.
* * *
Видях огромна тълпа мъртъвци да викат: «Вярвах, вярвах», но на телата им пишеше какво са направили. Всички бяха осъдени.
* * *
...чух следна­та присъда: «В името на вечния творец на пазителя, на този, който възнаграждава, отмъщава, прощава и т.н., нека всички жители на стотиците хиляди, милиони, милиарди светове, които пожелахме да сътворим, знаят, че повече няма да съдим нито един от тях по празните му идеи, а според делата му; защото такава е нашата справедливост.»
цитирай
55. анонимен - до BUSH
29.04.2012 16:29
Другарю безроден червеногъз комуноид , връзката и приликата между социализма в Швеция , Норвегия , Дания , Финландия , Великобритания и червеночумния руския феодализъм наречен " социализЪма " наложен у нас с винтовките на болшевишката армия е само в закърнелия ти болен мозък !
цитирай
56. анонимен - до BUSH
29.04.2012 16:37
Другарю безроден червеногъз комуноид , другарю активен борец за капитализма и монархо-комунизма така е , напълно прав си " бизнесмените" монархо-комунисти , червени , сини зелени и пембени болшевишки уроди успяха да разрушат и разграбят всичко читаво което беше успял да построи Българския народ въпреки 65 годишното комуноидното робство .
цитирай
57. анонимен - BUSH
29.04.2012 16:39
анонимен написа:
Другарю безроден червеногъз комуноид , връзката и приликата между социализма в Швеция , Норвегия , Дания , Финландия , Великобритания и червеночумния руския феодализъм наречен " социализЪма " наложен у нас с винтовките на болшевишката армия е само в закърнелия ти болен мозък !
...Свиньо,какво знаеш ти за Швеция и шведския социализъм!?За Норвегия или за Англия?!Виждам,че нищо не знаеш и за българския.Едва ли си видял повече от мутри,бесни кучета,курви и наркомани.
цитирай
58. анонимен - до BUSH --- Бре как се разгрухтя ч...
29.04.2012 16:43
до BUSH --- Бре как се разгрухтя червеногъзата свиня !
цитирай
59. gadfly - ...
29.04.2012 17:14
Спорят ми за религия. А аз си мисля, че Средновековието отдавна е минало....
цитирай
60. анонимен - до gadfly --- Нещо не си разбрал д...
29.04.2012 17:21
до gadfly --- Нещо не си разбрал другарю , спорихме за вярата и за това , че църквата и още по-малко църквата на ДС/БКП - " БПЦ " - ЕООД , НЯМА НИЩО ОБЩО С НЕЯ !
цитирай
61. tamperto - Абе ан-56
29.04.2012 17:36
, ти това "безроден червеногъз комуноид" като отделен бутон на клавиатурата ли го имаш? Ако ДА - кАжи как го направи, че мен ме мързи да пиша такива дълги и сложни думи?
цитирай
62. gadfly - ...
29.04.2012 17:37
Тъй като ми е пределно ясно за каква "вяра" иде реч, то ми е все тая. Белите хора спорят за доста по-смислени неща, с 200 години назад сте.
цитирай
63. анонимен - Абе, квото и да казвате готин е този патриарх Кирил!
29.04.2012 17:41
Летец, спортист - модерен човек сред средите, които обитава!
Пък и умен, знае какво иска и как да го получи!
Ние да му мислим!
цитирай
64. анонимен - ДО tamperto ---- Щом питаш, как съм ...
29.04.2012 17:42
ДО tamperto ---- Щом питаш , как съм го въвел това "безроден червеногъз комуноид" като отделен бутон на клавиатурата , значи си толкова проЗд безроден червеногъз комуноид , че е излишно да ти обяснявам , проЗдо , няма да разбереш !
цитирай
65. анонимен - до gadfly --- А ти другарю безроден ...
29.04.2012 17:45
до gadfly --- А ти другарю безроден червеногъз комуноид , чий го търсиш тука , след като спора не ти е интересен ?
цитирай
66. gadfly - ...
29.04.2012 17:49
Хахахах, просто ми е интересно да ви гледам сеира - боли ме иначе за жалките ви глупости. И не всеки, който не ви следва "вярата" е червеноидогъзомунистомонархокапиталистяга или каквото там ти идва в шизофренния мозък. Ясно ми е, че мислиш с гъза си и затова за теб има само добра и лоша буза, но вземи се усети малко, праведни. Досаден си.
цитирай
67. анонимен - до 63 --- А вие другарю безроден ч...
29.04.2012 17:50
до 63 --- А вие другарю безроден червеногъз комуноид , очевадно още не сте започнали да мислите , разбира се защото това ви е противопоказно и опасно за вашето здраве !
цитирай
68. анонимен - до gadfly --- И все пак другарю бе...
29.04.2012 17:52
до gadfly --- И все пак другарю безроден червеногъз комуноид , чий го търсиш тука ?
цитирай
69. gadfly - ...
29.04.2012 17:55
Ами аз се забавлявам. А ти очевидно браниш вярата, хахахаха ! На мен ми е интересно - наистина ли си толкова прост и без личен живот, или просто се правиш ? И кога беше последния път, когато помириса путка ? Чакам отговор, дигитални кръстоносецо. :D
цитирай
70. tamperto - .
29.04.2012 17:58
хахаха тоя кърти със това "другарю безроден червеногъз комуноид". Отдавна не бях се хилил на тъпизъм, ама това разбива. Абе пич, ти като погледнеш през прозореца, само безродни червеногъзи комуноиди ли виждаш? Кофти болест, май шизошибанафрения му се вика. Не съм сигурен дали се лекува. Ако много лошо са ти заседнали тия думички в главата, иди при някоя кука и му кажи "абе другарю безроден червеногъз комуноид, много си про3д" и да видиш колко бързо ще ти ги избие от канчето. Май само бухалка те оправя тебе.
цитирай
71. chavdar01 - КОЛЕГА НЕ СЕ СЪРДИ,НО НЕ СИ РАЗБРАЛ ПОСЛАНИЕТО!
29.04.2012 18:06
НИХИЛИЗМА НИ УБИВА,А НЕ ХРИСТЯНСТВОТО!
цитирай
72. анонимен - до gadfly --- Ами защо мислиш, че аз ...
29.04.2012 18:09
до gadfly --- Ами защо мислиш , че аз не се забавлявам. И къде съм написъл , че " браня вярата " , ха ха ха ха ! А за така богатия ти личен живот , направо ти се възхищавам , боже , да миришеш путки , толкова е лично и възбуждащо ! А после какво правиш , жулиш мамуля до скъсване , нали ?
цитирай
73. gadfly - ...
29.04.2012 18:12
Ами то ти личи, пичага - повтаряш като папагал едно и също и не казваш нищо смислено. Цели 15 минути събира смелост да отговаряш, сигурно имаше гъдел в топките и се правеше, че си зает в жалък опит за прокрастинация... :D Обръсни девствения мустак, момче ! :D :D
цитирай
74. анонимен - до tamperto --- Другарю безроден ...
29.04.2012 18:15
до tamperto --- Другарю безроден червеногъз комуноид , а аз не виждам нищо лошо в това да наричам нещата с истинските им имена и след като вие сте безроден червеногъз комуноид , не виждам нищо болестно в това да се обръщам към вас с истинското ви име !
цитирай
75. tamperto - хаха
29.04.2012 18:20
е ти знаеш само това "другарю безроден червеногъз комуноид".. Само тия думички ли са за тебе цялата истина в живота? ""Всички освен мен са "другарю безроден червеногъз комуноид"". А така и не разбрах за какво се бориш тука. Я вкарай малко разяснения, че съм про3д.
И със сигурност имаш раздвояване на личността, един път говориш на ТИ, един път на ВИЕ. Лошото ти и могъщо АЗ се проявява тука, а смиреното и размахващо опашка - в реалността. Ама понякога не се усещаш, че ги мешаш обръщенията.
цитирай
76. анонимен - до gadfly --- Хе, хе, хе. Аз пиша б...
29.04.2012 18:27
до gadfly --- Хе , хе , хе . Аз пиша безмислици , аз хе , хе , хе . Ами виж твойте дълбокосмислени повествования , другарю безроден червеногъз комуноид - " имаше гъдел в топките " , " жалък опит за прокрастинация... " , " Обръсни девствения мустак " , " когато помириса путка ? " . Хе , хе , хе , Хе , хе , хе !!! А И ВИЖ ТУК КАКВО МИ Е СПРЕТНАЛ ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН КОМУНОИД - pevetsa - " Коментарът ви не бе изпратен, защото сте баннати! " !!!
цитирай
77. анонимен - ГРЕШКА
29.04.2012 18:29
ИСКАХ ДА НАПИША , ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН ЧЕРВЕНОГЪЗ КОМУНОИД - pevetsa !!!
цитирай
78. tamperto - 77 не чете какво е написал 76
29.04.2012 18:34
ами ти си го написал бе! хахаха, тоя съвсем се раздвои. Давай да видим дали няма да излезе още някой, който да се скара със първите двама. :D

ааа, то това било заради червеногъз.. Сори, ама трябваше да се зачета, че вече тая комбинация я прескачам.
цитирай
79. анонимен - До tamperto --- Милия, почва да ми ...
29.04.2012 18:40
До tamperto --- Милия , почва да ми става мъчно за теб другарю безроден червеногъз комуноид , излезе , че си не само проЗд но и сляп . Хайде да се върнем във втори клас , деца колко думички виждате тук " ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН КОМУНОИД " , а тук " ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН ЧЕРВЕНОГЪЗ КОМУНОИД " ?
цитирай
80. gadfly - ...
29.04.2012 18:41
Ама тоя верно не е в час.

"ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН ЧЕРВЕНОГЪЗ КОМУНОИД - pevetsa !!!"

Т.е. автора на постинга, с когото анонимният болник уж е съгласен, изведнъж стана "БЧК" (а, как съвпада с Български Червен Кръст :D) !

А ако собствената му майка не му направи закуската сутрин преди училище, дали и тя ще премине в лагера на безродните червеногъзи комуноиди ? Хе, Хе, Хе - не си забавен, Гоше. Много ли те ебават в даскало ? :D
цитирай
81. анонимен - Mного сте глупави....
29.04.2012 18:43
а,може и ние дето ви четем!
Единственният хитряга тук е Певеца,дето ви е спретнал постинга.
Как пък досега беше с модерация,а днес няма,а?
Сеира ви гледа,а и го качихте на първа.Мазен и подмолен тип е той, но не се усещате.Е,поне се изказах анонимно,че нали е позволил днес:))))))))
Утре ще видим.........
цитирай
82. анонимен - АЗ,ПЕВЕЦА ДА МЕ ОБИЧА -!!!!!!!!!!!!!!!!НЕ ИСКАМ!!!!!!!!!!!
29.04.2012 18:48
ОБИЧАЙ МЕ -ОБИЧАМ ТЕ!
ПФУ,ДА МУ СЕ НЕ ВИДИ,КАКВИ ИЗИСКВАНИЯ ИМАТ ТЕЗИ БОЖИ ХОРА!
МНОГО СТЕ ТЪПИ И ТОЗИ ЛИЦЕМЕР ВИ ВОДИ ЗА НОСА,АМА НЕКА........
ЗАСЛУЖАВАТЕ СИ ГО!
цитирай
83. gadfly - ...
29.04.2012 18:51
Хахахах, 81, ти за много голям хитрец ли се мислиш ? На мен ми е ясна игричката с броя на коментарите и модерацията, само дето не ти идва през ума, че мен ме боли дали му е първи постинга или не :D Аз си гледам кефа...а щом това му прави кеф на него, още по-добре.
цитирай
84. анонимен - до gadfly --- АМИ НАЛИ И АЗ ТОВА КА...
29.04.2012 18:52
до gadfly --- АМИ НАЛИ И АЗ ТОВА КАЗВАМ БЕ другарю безроден червеногъз комуноид , и аз си мислех , ЧЕ мнението ми съвпада с това на автора на поста , да , да ама не , изведнъж БУМ и получих ЧЕРВЕН БАН ! С думи прости казано , лъсна ЧЕРВЕНИЯ ГЪЗ НА ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН КОМУНОИД --- pevetsa !!!
цитирай
85. tamperto - .
29.04.2012 18:53
дреме ми кой е на първа, кой на втора. Все тая. Важното е да е весело.
79-ти, верно я подминавам комбинацията. А ти за да не се налага да пишеш по 2 поста един след друг и да се извиняваш, вземи си влез с ника. Там има бутон РЕДАКТИРАЙ.
цитирай
86. tamperto - ?
29.04.2012 18:56
.......лъсна ЧЕРВЕНИЯ ГЪЗ НА ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН КОМУНОИД --- pevetsa !!! .....
Това тука да му чакаме ли поправка? На лъсна ЧЕРВЕНИЯ ГЪЗ НА ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН ЧЕРВЕНОГЪЗ КОМУНОИД --- pevetsa !!!
цитирай
87. анонимен - Ами чий го дириш/дирите тук, като не ...
29.04.2012 19:03
Ами чий го дириш/дирите тук, като не сте по темата.
Или номера е толкова да я разводним с псувни, че да се забрави какво беше написано !!!
цитирай
88. анонимен - до tamperto --- ама моля ви се дру...
29.04.2012 19:05
до tamperto --- ама моля ви се другарю безроден червеногъз комуноид , как въобще можахте да си го помислите , ами нали имаме ЧЕРВЕНИЯ ГЪЗ и ДРУГАРЯ БЕЗРОДЕН КОМУНОИД , пълното му име е налице , какви поправки ви тресат ?
цитирай
89. анонимен - Ще ви кажа само, че Патриарх Кирил си е пич!
29.04.2012 19:09
А вие като духачи се въртите около него
да си начешете комплексираното его!
Пука му на жезъла да простотиите ви!
цитирай
90. mariniki - ех, ти....
30.04.2012 22:27
какви си ги надробили всички...
а Бог е любов...
цитирай
91. анонимен - муспи
01.05.2012 01:18
Патриарсите, папите и всякакви църковни началства имат толковяаа общо с църквата, колкото държавните глави с нашите гласове. Христос не ни е оставил власт, а църква. Вяра в Бога значи немилост пред властимущите.
цитирай
92. otherwise - И докато се дръгляме
01.05.2012 07:41
не вършим нищо за Него...
Но това е, защото всичко ни отклонява твърде лесно.

Алекс, прав си - онези, които трябва да ни водят, да са пример, гонят своите користни цели, напълно забравили за Христос и небето. Защото колкото и да живеят тук, и до 100 години охолство да го докарат - свършва, а вечността е доста дълго време... Но сме слаби. Толкова слаби.

Хубавото е, че отговорността е индивидуална. Всеки отговаря единствено за себе си. Ти върши своя дял (както вярвам, че правиш!).
Каквото и да правят най-различни личности, това си е за тях. Бог е в контрол и Планът Му няма да бъде променен или спънат от никой и нищо.

Бъди благословен и не спирай да светиш! :)

ПП: Много от коментарите (прегледах ги по диагонал) буквално ме изумиха! Интересни са различните гледни точки, но зад всичко трябва да има поне малко размишление, а не само първосигнални и то негативни емоции.

ПП 2: Мариники улучи десятката - лични поздрави!
цитирай
93. pevetsa - 90. mariniki / 91. анонимен - муспи / 92. otherwise
01.05.2012 10:32
Никога не съм крил същността си, същност на БУНТАР, и Онзи, пред чиито нозе един ден се изправя, ще реши, ... ЗА МЕН!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2742451
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930