Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2012 08:35 - ЧЕСТНА ЖЕНА
Автор: pevetsa Категория: Политика   
Прочетен: 24364 Коментари: 38 Гласове:
63


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

image

Както карах Трабанта
и не щеш ли - съдба
се отбих в ресторанта,
за да хапна чорба.
На съседната маса
една дама седи.
Една дама от класа
с ей такива гърди.

Тя облизваше устни,
аз я гледах смутен
и желания вкусни
се събудиха в мен.
Имах няколко бона
и ми падна перде.
О, пред нея Мадона
репички да яде.

Но отсреща не щеш ли
един мъж изрева
с триъгълни плещи
и квадратна глава:
"Ало, малката, как си?
Плащам! Тръгвай със мен!"
Тя му каза: "Простак си!"
и добави: "Кретен!"

Разгневи се обаче
тоз, квадратният пес.
Тя пищи, той я влачи
към един Мерцедес.
О, така се ядосах
и какъвто съм луд,
на земята го проснах
с един ъперкут.

Но пристигат четирма
на уши с обеци -
охранителна фирма,
цял отбор от борци ...
И какво да ви кажа -
полудял от любов,
аз лежа на паважа
а след туй в "Пирогов".

Нямам близки, съседи,
ни жена, нито брат,
с телесни повреди
и отпред, и отзад,
изпочупен, гипсиран,
смъртоносно ранен,
от любов репресиран,
за любов награден.

И завит с одеяло,
гледам в стаята - Тя
с термометър, цукало
и букетче цветя,
уморена и бледа
на леглото седи
и в очите ме гледа
с ей такива гърди.

"Помълчи за минутка,
нямам капка вина,
аз не съм проститутка,
аз съм честна жена.
Ти не си адекватен
в този курвенски век,
ти си невероятен,
ти си честен човек.
Ах, сърцето ми страда
да те гледам лежащ.
Да отидем в Канада
или примерно в САЩ.
От покоен роднина
наследих ресторант ..."

"... Ами мойта Родина?
ами моят Трабант?

Не, не искам да чуя.
Тука аз съм роден.
Аз съм българче, туй е
първа радост за мен."

На леглото ми бледа
любовта ми седи
и в очите ме гледа
с ей такива гърди.
После моето тяло
тя премести така
и ми сложи цукало
и ми махна с ръка:

"Сбогом, смешно човече!
Ах, за теб ми е жал,
че България вече
е потънала в кал.
Няма тук патриоти.
Хайде, миличък, спи!
На таквиз идиоти
тя все пак се крепи."


О, Българийо, нека
имаш жребий нелек,
теб тринадесет века
те насилват през век.
Помълчи за минутка,
нямаш капка вина.
Ти не си проститутка,
ти си честна жена.

Недялко Йорданов - 1996г.





Гласувай:
63


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Ех, Алекс!!!!!
04.02.2012 08:47
....... мамка му...........
цитирай
2. mt46 - Здравей, приятелю!
04.02.2012 09:18
Сатиричното стихо на Недялко е още актуално...
И у нас много "честни" станаха известни...
Лек ден!
цитирай
3. pevetsa - Ех, Валя, оставаме всеки ден по-малко "идиотите" ...
04.02.2012 09:27
yotovava написа:
....... мамка му...........

цитирай
4. pevetsa - Така е приятелю, за съжаление :(
04.02.2012 09:29
mt46 написа:
Сатиричното стихо на Недялко е още актуално...
И у нас много "честни" станаха известни...
Лек ден!

цитирай
5. dushka - !
04.02.2012 09:37
Хумор и печал... Много харесвам Недялко Йорданов! Поздрави!
цитирай
6. pevetsa - Но в гърдите ми ... боли!
04.02.2012 09:56
dushka написа:
Хумор и печал... Много харесвам Недялко Йорданов! Поздрави!

цитирай
7. megg - Тъжно ... през смеха
04.02.2012 09:59
Много хубаво стихотворение, въздействаща песен - особено финалът, заболява те...
Привет, Алекс!
цитирай
8. pevetsa - Прегръдки megg, толи прегръдки, в студена но красива БЪЛГАРИЯ!
04.02.2012 10:14
megg написа:
Много хубаво стихотворение, въздействаща песен - особено финалът, заболява те...
Привет, Алекс!

цитирай
9. bojo12345 - Честните българки отидоха на работа из Европата и в Америка...
04.02.2012 10:58
Но някои политически проститутки се намърдаха в Европарламента, евроделегатки
и някои дори и еврокомисарки!
цитирай
10. pevetsa - До болка си прав приятелю :(
04.02.2012 11:02
bojo12345 написа:
Но някои политически проститутки се намърдаха в Европарламента, евроделегатки
и някои дори и еврокомисарки!

цитирай
11. mariniki - благодаря , Алекс..
04.02.2012 11:21
че ми го припомни...макар и да ме натъжи...
цитирай
12. pevetsa - Съжалявам, но е самата действителност :(
04.02.2012 11:31
mariniki написа:
благодаря , Алекс..
че ми го припомни...макар и да ме натъжи...

цитирай
13. jabalka - Привет!
04.02.2012 12:17
Човекът тук е проблема!
Полът е за да има диалог... който поражда страсти!
Честният човек си е магнит за неприятности!
Поздрави!
цитирай
14. gocho52 - Недялко е пич!
04.02.2012 12:26
.
цитирай
15. vostroto - В държавата България, да си честен, ...
04.02.2012 12:55
В държавата България , да си честен, и достоен човек е лукс... Тя - държавата, всячески се стреми честните да превърне в престъпници, а мутрите - в богопомазани.
Радващото в случая е , че въпреки всичките и напъни, все още има "идиоти", на които тя се крепи...
Поздрави, Певеца!
цитирай
16. dolsineq - Не виждам особенна полза от чест...
04.02.2012 13:17
Не виждам особенна полза от честните хора за България, а и за тях не е от полза да са там...:(
цитирай
17. pevetsa - Приятелю, българинът вече не му се спи, и събужда се той, макар и малко по малко.
04.02.2012 17:47
bulgarinut57 написа:
В България ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПРОСТИТУТКИ
са къде, къде по - долно племе от сюрмашките жени,
продаващи телата си за да оцелеят в "НОВА" България.

Същите тези ПОЛИТИЧЕСКИ ПРОСТИТУТКИ разпродадоха
на себе си за жълти стотинки РОДИНАТА ни и
и я докараха до състоянието на дърта курва,
изоставена, презряна от всички !!!!!


„НЯМА ТУК ПАТРИОТИ.
ХАЙДЕ, МИЛИЧЪК, СПИ!”

П.П. ТУК означава сбора от трите "независими" власти !

Но мен сън не ме хваща !!!

цитирай
18. pevetsa - Йосиф Висарионович Джугашвили — Сталин: "Има човек - има проблем, няма човек - няма проблем" ... и колко честни хора са погубени :(
04.02.2012 17:57
jabalka написа:
Човекът тук е проблема!
Полът е за да има диалог... който поражда страсти!
Честният човек си е магнит за неприятности!
Поздрави!

цитирай
19. pevetsa - И то какъв, истински!
04.02.2012 18:01
gocho52 написа:
Недялко е пич!

цитирай
20. pevetsa - Привет приятелю, БЪЛГАРИЯ ЩЕ ПРЕБЪДЕ!
04.02.2012 18:05
vostroto написа:
В държавата България , да си честен, и достоен човек е лукс... Тя - държавата, всячески се стреми честните да превърне в престъпници, а мутрите - в богопомазани.
Радващото в случая е , че въпреки всичките и напъни, все още има "идиоти", на които тя се крепи...
Поздрави, Певеца!

цитирай
21. pevetsa - Напротив Снежи, напротив ... мястото ни е ТУК!
04.02.2012 18:07
dolsineq написа:
Не виждам особенна полза от честните хора за България, а и за тях не е от полза да са там...:(

цитирай
22. ivankalilova - Здравей, приятелю! Обичам ст...
04.02.2012 18:35
Здравей, приятелю!
Обичам стиховете му , много ...
Преди 35 години и мойта съдба,
един Трабант , с усмивка...начерта
и повярвай, приятелю
Трабанта любим ,ей, тъй на шега
с Мерцедес не бих подменила.....
дори и сега , с обич си спомняме
посетените любими места....
Сърдечни поздрави!:)))
цитирай
23. pevetsa - Привет Ванче, живи и здрави да сте с твоето момче още дълги години :)))))
04.02.2012 18:49
ivankalilova написа:
Здравей, приятелю!
Обичам стиховете му , много ...
Преди 35 години и мойта съдба,
един Трабант , с усмивка...начерта
и повярвай, приятелю
Трабанта любим ,ей, тъй на шега
с Мерцедес не бих подменила.....
дори и сега , с обич си спомняме
посетените любими места....
Сърдечни поздрави!:)))

цитирай
24. alexs - "че България вече е потъ...
04.02.2012 21:50
"че България вече
е потънала в кал.
Няма тук патриоти.
Хайде, миличък, спи!
На таквиз идиоти
тя все пак се крепи."

О, Българийо, нека
имаш жребий нелек,"

Добри ни са поетите а журналистите са купени !
цитирай
25. iliada - Поздрави, Алекс!
04.02.2012 22:22
Много е добро!Браво!:)
цитирай
26. анонимен - Здравей,
04.02.2012 22:35
както винаги си много актуален-нали знаеш винаги под формата
на шега се крият най-големите истини-Недялко хубаво и точно ги
реди-жалката наша родна действителност:DD
цитирай
27. tera - По принцип харесвам Недялко Йорданов,
05.02.2012 00:14
има готини попадения.

Обаче, ако това не беше негово - съвсем спокойно може да се сложи в графа - долна халтура. Сори, не ми хареса. Не мисля, че заради автора трябва да се аплодират всякакви запъртъци.
цитирай
28. karaiany - Алекс, най тъмно е преди изгрев. И ...
05.02.2012 05:46
Алекс , най тъмно е преди изгрев .
И все пак ,като си помисля ; какво е един изгрев във вечността ?
Най - мъдрят поглед е този отвисоко. Тогава нещата стават по- ясни . Но тъй като е невъзможно все да летим , слизаме и първото нещо , което виждаме е кал...но и това е неизбежно по Пътя . :)
цитирай
29. naidobriq - Алекс много ми хареса..
05.02.2012 05:51
Поздраааав..:))
цитирай
30. pevetsa - Към анонимния:
05.02.2012 12:50
ИЗТРИТ Е ТВОЯТ КОМЕНТАР ПОРАДИ ФАКТА, ЧЕ В ТОЗИ БЛОГ НЕ СЕ ПСУВА!!!
Бог да благослави сърцето ти в което се крие война.
цитирай
31. pevetsa - Адаш, има свестни БЪЛГАРИ в обществоно ни, дори журналисти, които са именно ИДИОТИТЕ които нежелаят да ПРЕДАДАТ РОДИНАТА СИ!
05.02.2012 12:58
alexs написа:
"че България вече
е потънала в кал.
Няма тук патриоти.
Хайде, миличък, спи!
На таквиз идиоти
тя все пак се крепи."

О, Българийо, нека
имаш жребий нелек,"

Добри ни са поетите а журналистите са купени !

цитирай
32. pevetsa - Топли прегръдки приятелко, поздрави на Плевен :))))))
05.02.2012 13:06
iliada написа:
Поздрави, Алекс!
Много е добро! Браво!:)

цитирай
33. pevetsa - Здравей мила, благодаря ти за отношението към мен, и за топлото сърце което тупти в гърдите ти ... бъди благословена!
05.02.2012 13:12
hloris написа:
Здравей,
както винаги си много актуален-нали знаеш винаги под формата
на шега се крият най-големите истини-Недялко хубаво и точно ги
реди-жалката наша родна действителност:DD

цитирай
34. pevetsa - Уважавам мнението ти Теди, смислено е и има резон ... нека е благословен домът ти!
05.02.2012 13:27
tera написа:
По принцип харесвам Недялко Йорданов,

има готини попадения.

Обаче, ако това не беше негово - съвсем спокойно може да се сложи в графа - долна халтура. Сори, не ми хареса. Не мисля, че заради автора трябва да се аплодират всякакви запъртъци.

цитирай
35. pevetsa - Колко си прав Приятелю, колко си прав ... нека Господ Бог благослови пътя ти, и върви, върви към ВЕЧНОСТТА!
05.02.2012 13:36
karaiany написа:
Алекс , най тъмно е преди изгрев .
И все пак ,като си помисля ; какво е един изгрев във вечността ?
Най - мъдрят поглед е този отвисоко. Тогава нещата стават по- ясни . Но тъй като е невъзможно все да летим , слизаме и първото нещо , което виждаме е кал...но и това е неизбежно по Пътя . :)

цитирай
36. pevetsa - Прегръщам сърцето ти Ани, с ОБИЧ го прегръщам :))))))
05.02.2012 13:49
naidobriq написа:
Алекс много ми хареса..
Поздраааав..:))

цитирай
37. hopfen - Ще перефразирам ....
19.02.2012 00:19
това за идиотите с помоща на един друг колос:
"О, налейте! Ще да пия!

На душа ми да олекне,

чувства трезви да убия,

ръка мъжка да омекне!



Ще да пия на пук врагу,

на пук и вам, патриоти,

аз вече нямам мило, драго,

а вий... вий сте идиоти!"

Друго нищо не ми остава освен да кажа -Наздраве!
цитирай
38. pevetsa - Нека де е ЗДРАВЕ :))))))
20.02.2012 15:37
hopfen написа:
Ще перефразирам ....
това за идиотите с помоща на един друг колос:
"О, налейте! Ще да пия!

На душа ми да олекне,

чувства трезви да убия,

ръка мъжка да омекне!



Ще да пия на пук врагу,

на пук и вам, патриоти,

аз вече нямам мило, драго,

а вий... вий сте идиоти!"

Друго нищо не ми остава освен да кажа -Наздраве!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2742655
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930