Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2011 11:15 - ПИСНА МИ ОТ ТОЗИ БАН!
Автор: pevetsa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1454 Коментари: 0 Гласове:
39

Последна промяна: 02.10.2011 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

ЗАЩО ПОСТОЯННО
ТРЯБВА ДА СЕ БОРЯ
С ПРОКЛЕТИЯ БАН
И ДА ОСТАВЯ
НЯКОЙ КОМЕНТАР
НА ПРИЯТЕЛ!?

ЗАЩО?
А ТУК ИМАМ ТОЛКОВА МНОГО ПРИЯТЕЛИ
НА КОИТО ИСКАМ ПРОШКА,
ЗА КОМЕНТАРИТЕ,
НЕКА МУЗИКАТА ГОВОРИ
ВМЕСТО МЕН!


ОБИЧАМ ВИ, И ВИНАГИ ЩЕ ВИ ОБИЧАМ!

image

 Металика
И нищо друго няма значение

Толкова е близо, 
и няма значение колко е далеч,
но не може да бъде по далеч от сърцето,
завинаги ще вярваме в това кои сме ние. 
И нищо друго няма значение. 
Никога не съм се разкривал така.
 
Животът си е наш,
и ще го живеем по нашия си начин! 

И всички тези думи,
които не изричам просто така. 
И нищо друго няма значение.
 
Доверие аз диря и откривам в теб,
всеки ден по нещо ново за нас.
Откривай в съзнанието си различни виждания.
И нищо друго няма значение.

Никога не ме е било грижа за това какво правят,
и никога не ме е било грижа за това какво казват.
 Но аз знам!
Никога не съм се разкривал така.

Животът си е наш,
и ще го живеем по нашия си начин!

И всички тези думи,
които не изричам просто така.
И нищо друго няма значение.
 
Доверие аз диря и откривам в теб,
всеки ден по нещо ново за нас.
Откривай в съзнанието си различни виждания.
И нищо друго няма значение.

Никога не ме е било грижа за това какво говорят,
и никога не ме е било грижа и за игрите които играят.
Никога не ме е било грижа за това какво правят,
и за това какво знаят.
 
А аз знам! 
Защото е толкова близо,
без значение колко е далеч,
не може да бъде по далеч от сърцето.
Завинаги ще вярваме в това кои сме ние. 
И нищо друго няма значение.






Гласувай:
40



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2738570
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930