Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2012 00:01 - ЗА ТЕБЕ ПЕЯ АЗ, СЪС ВСИЧКО В МЕН!
Автор: pevetsa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16003 Коментари: 28 Гласове:
53

Последна промяна: 15.03.2012 12:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

В РЪЦЕТЕ ТИ
АЗ ПРЕДАВАМ СЕ
И ВСИЧКО В МЕН
ЗА ТЕБ Е!
В РЪЦЕТЕ СИ
ДЪРЖИШ СВЕТА КРАЙ МЕН
И АЗ СЪМ ТВОЙ
ЗАВИНАГИ!
ИСУС, АЗ ВЯРВАМ САМО В ТЕБ!
ИСУС, ПРИНАДЛЕЖА НА ТЕБ!
ЗА ТЕБ ЖИВЕЯ АЗ,
ЗА ТЕБЕ ПЕЯ АЗ
СЪС ВСИЧКО В МЕН!
ЩЕ ХОДЯ С ТЕБ,
КЪДЕТО ВОДИШ МЕ,
ВЪВ РАДОСТ И ПЛАЧ
СЪС МЕН СИ!
ЖИВЕЯ ДНЕС
ВЪВ ТВОЙТЕ ПЪТИЩА
И ОБЕЩАНИЯ,
ЗАВИНАГИ!
ИСУС, АЗ ВЯРВАМ САМО В ТЕБ
ИСУС, ПРИНАДЛЕЖА НА ТЕБ
ЗА ТЕБ ЖИВЕЯ АЗ,
ЗА ТЕБЕ ПЕЯ АЗ
ИСУС, АЗ ВЯРВАМ САМО В ТЕБ!
ИСУС, ПРИНАДЛЕЖА НА ТЕБ!
ЗА ТЕБ ЖИВЕЯ АЗ,
ЗА ТЕБЕ ПЕЯ АЗ
СЪС ВСИЧКО В МЕН!


========================================================

image

МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ!

image

Благотворителна дарителска инициатива 
"ПОМОЩ ЗА ДЕЦА С РЕДКИ БОЛЕСТИ"!


image

СМЕТКА ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА СЕМЕЙСТВАТА:   Първа инвестиционна банка АД клон - гр. Русе 7000

IBAN : BG71FINV915010BGN0BKYU

BIC : FINVBGSF

Алекси Младенов Алексиев - Алекс
Учредител и координатор на :
Благотворителна дарителска инициатива
"ПОМОЩ ЗА ДЕЦА С РЕДКИ БОЛЕСТИ"

mail :
alexiev63@abv.bg
gsm: 0895 320 262

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ
НЕКА БОГ ДА БЛАГОСЛОВИ ДНИТЕ ВИ
С ОБИЧ И ЗДРАВЕ
ОБИЧАМ ВИ!

========================================================






Гласувай:
54



1. mariniki - благодаря ти, за този великолепен постинг, приятелю...
11.03.2012 00:55
напълни душата и сърцето ми със светлина
и топлина... с усещане за Божествена милувка и закрила...
Той е любов...
цитирай
2. анонимен - Privet pevetso
11.03.2012 06:52
Stopli mi dyshata, blagodarya ti.
Dnes ti mi vdyhna nadejda i vyara.
Znaya che si edin Boji chovek, i Bog chyva glasa ti, moli za men greshnata ...
цитирай
3. stela50 - Много светло и чисто начало на новия ден ...
11.03.2012 09:42
Благодаря , Алекс ... за топлината и вярата
в доброто и докосване до силата на Божественото ...
Сърдечен поздрав , приятелю !
цитирай
4. анонимен - Певец, ти какъв християнин си -
11.03.2012 10:49
православен, католик или някое от протестантските изповедания и ако да, кое по-точно ?
Съжалявам, че съм анонимен, но все още нямам регистрация тук.

Моля те да ми отговориш ясно, защото в България днес понятията са за вяра са много объркани.
Благодаря предварително.
цитирай
5. анонимен - Пак съм № 4
11.03.2012 10:52
Понятията за вяра са много объркани.
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Благодаря ти, Алекс! На теб и милото ти семейство!
11.03.2012 11:55
На съпругата ти, която спасява толкова хора като лекар! Да сте живи и здрави, за да помагате, да подкрепяте онези, които са в беда, които имат нужда от помощ. Мисията, пътят, който си поел е истински, защото е в служба на хората. Едно е религията, външната обредност, друго е вярата. Вяра е, когато, независимо от вероизповеданието, безкористно служиш на хората. Поздрави!
цитирай
7. ivankalilova - СЪРДЕЧНИ ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН ПРИЯТ...
11.03.2012 12:11
СЪРДЕЧНИ ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН ПРИЯТЕЛЮ!
За мен ти си прекрасен, свободен човек,с добро сърце и душа,
който познава себе си, великодушен, отзивчив, любезен и способен да
се радва еднакво,когато дава и когато получава...!
Благодаря, че те има! Бъдете благословени--ти и твоето прекрасно семейство!
Прегръщам ви с много обич!:)))

цитирай
8. pevetsa - Току що се връщам приятели от раб...
11.03.2012 15:50
Току що се връщам приятели от работа, и ще ви отговоря пооделно, но ще започна с г-н Костов от Казанлък
цитирай
9. pevetsa - Здравейте г-н Костов, Работя и с...
11.03.2012 16:17
Здравейте г-н Костов,
Работя и събота и неделя, в леярна в моя любим Русе.
Връщам се от работа и разбрах за Вашият интерес относно моята вяра.
Бях още дете, когато моята баба Галя ме учеше на добродетелите на Христовото учение, православному, които в първите ми години на възмажаване загърбих и дори с укор към себе си, бях доста агресивен и бунтар. Бях запленен от хубавият живот на музиканта, харесваше ми да съм на сцената и често се прибирах с ново момиче, за което майка ми ме кореше да имам страх от Бога.
Случи се така, че през 1989г. когато си мислех че всичко мога и ще го имам, загубих най важното за мен, любимата си съпруга и малката ми дъщеричка. Бях отчаян, и решен бях да сложа край със себе си ...
Не срещнах смъртта, срещнах Исус, той ме прие, такъв какъвто съм грешен, най-грешен от всички, прие ме и ме научи да правя за другите това, което сам той направи за мен, и това което изгубих, семейството си, днес, а и до като дишам, ще показвам своята вяра чрез дела.
Имам безброй приятели, от различни деноминации, и православни и евангелисти, католици и адвентисти, методисти и баптисти. Канеха ме и изпълнявах своите песни при тях, онези песни които пеех на моят приятел и спасител Христос.
Днес имам прекрасно любвеобилно семейство със здрави и щастливи деца, които много обичам. Аз ги имам благодарение не на моя примерен живот, имам ги, защото Бог ме благослови с тях, Той е този който ми показва пътя, тясната пътека към Голгота.
И докато дишам, ще вървя по нея, стъпка по стъпка, до сетният си дъх.
И ще показвам своята вяра чрез делата си, дори някой да ме счете за луд.
АЗ ВЯРВАМ В ХРИСТОС, И ТОЙ ВЯРВА В МЕН!
Бъди благословен приятелю с ОБИЧ и ЗДРАВЕ, ти и твоят дом.
Алекси Алексиев - Алекс от Русе, проповедникът на Любовта!
цитирай
10. pevetsa - Бъди благословена приятелко, нека любовта Божия се излее над теб и твоят дом.
11.03.2012 16:19
mariniki написа:
благодаря ти, за този великолепен постинг, приятелю...
напълни душата и сърцето ми със светлина
и топлина... с усещане за Божествена милувка и закрила...
Той е любов...

цитирай
11. pevetsa - Мир сърцето ти да изпълва, Божият мир. Вярвай, Той познава това сърце, познава го и го пази, вярвай в това, ВЯРВАЙ!
11.03.2012 16:24
анонимен написа:
Privet pevetso
Stopli mi dyshata, blagodarya ti.
Dnes ti mi vdyhna nadejda i vyara.
Znaya che si edin Boji chovek, i Bog chyva glasa ti, moli za men greshnata ...

цитирай
12. pevetsa - Мила Танче, нека Господ Бог докосне душата ти с нежността на своята същност, и благословението Му се изсипе над теб!
11.03.2012 16:30
stela50 написа:
Много светло и чисто начало на новия ден ...
Благодаря , Алекс ... за топлината и вярата
в доброто и докосване до силата на Божественото ...
Сърдечен поздрав , приятелю !

цитирай
13. pevetsa - Приятелко, повярвай ми, да знаеш колко е трудно, само да знаеш ... Бог да благослови дните ти с ОБИЧ и ВЯРА, и НАДЕЖДА!
11.03.2012 16:38
malchaniaotnadejda7 написа:
Благодаря ти, Алекс! На теб и милото ти семейство!На съпругата ти, която спасява толкова хора като лекар! Да сте живи и здрави, за да помагате, да подкрепяте онези, които са в беда, които имат нужда от помощ. Мисията, пътят, който си поел е истински, защото е в служба на хората. Едно е религията, външната обредност, друго е вярата. Вяра е, когато, независимо от вероизповеданието, безкористно служиш на хората. Поздрави!

цитирай
14. pevetsa - Прегръдки за теб и твоите близки Ванче, топли прегръдки! И знай, Бог е Този който заслужава цялата хвала, аз съм само един грешник, комуто много е простено.
11.03.2012 16:50
ivankalilova написа:
СЪРДЕЧНИ ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН ПРИЯТЕЛЮ!
За мен ти си прекрасен, свободен човек,с добро сърце и душа,
който познава себе си, великодушен, отзивчив, любезен и способен да
се радва еднакво,когато дава и когато получава...!
Благодаря, че те има! Бъдете благословени--ти и твоето прекрасно семейство!
Прегръщам ви с много обич!:)))


цитирай
15. pevetsa - Не разбрах какво стана с коментара на г-н Костов от Казанлък, № 7 където се представи, не го копирах и се самоистри, СЪЖАЛЯВАМ!
11.03.2012 16:54
анонимен написа:
Певец, ти какъв християнин си -
православен, католик или някое от протестантските изповедания и ако да, кое по-точно ?
Съжалявам, че съм анонимен, но все още нямам регистрация тук.

Моля те да ми отговориш ясно, защото в България днес понятията за вяра са много объркани.
Благодаря предварително.

цитирай
16. pevetsa - 4. анонимен - Певец, ти какъв християнин си -
11.03.2012 17:02
Приятелю,
Единственното ми богатство което имам, е семейството ми и песните които пях преди да се разболея от Ларингитис акута.
И това което желая е да ти подаря песен, нека бъде:

При Тебе - 1991г.

При Тебе слепия видя зората,
и куция тръгна пеш нататък.
При Тебе немия изрече: Обичам те,
и глухия чу всичко това.

При Тебе всеки намира подкрепа,
дошъл за някакви свои проблеми.
При Тебе греха си смъква сякаш е дреха,
Щом на колене пред Тебе застане.

При Тебе някой ден ще застанем,
и няма връщане обратно.
При Тебе няма земен расизъм,
и всички пред Тебе сме равни.

Че който вярва във Тебе,
и помоли за прошка.
Непременно знам ще я получи,
но трябва сам да я заслужи.

Алекс Алексиев
05.11.1990г. 16.25h.

http://www.youtube.com/watch?v=GjkCO7wzjsA
цитирай
17. daan - :)
11.03.2012 19:34
ЗА ТЕБ ЖИВЕЯ АЗ,
ЗА ТЕБЕ ПЕЯ АЗ
СЪС ВСИЧКО В МЕН!

prijatel mnogu silni emocii i preubavo sklopeniv stih:))
veruvaj vo ljubovta
taa sekogas pobeduva
цитирай
18. pevetsa - Приятелю, ще вярвам, докато дишам, защото, ЛЮБОВТА ПОБЕДИ МЕН!
11.03.2012 20:02
daan написа:
ЗА ТЕБ ЖИВЕЯ АЗ,
ЗА ТЕБЕ ПЕЯ АЗ
СЪС ВСИЧКО В МЕН!

prijatel mnogu silni emocii i preubavo sklopeniv stih:))
veruvaj vo ljubovta
taa sekogas pobeduva

цитирай
19. анонимен - Здравей приятелю.
11.03.2012 20:06
Извинявай,че съм анонимна-но ми се е ,бъгнала системата.Имам един грях към теб,но той е причинен от финансова причина...Ще спазя обещанието,което дадох-само да оправя нещата тук.Но,сега-когато прочетох историята ти...Се замислих,пък и не само сега...Колко е кратък живота, и дали сме успявали да кажем на тези,които вече ги няма-ЧЕ ГИ ОБИЧАМЕ? Страхотен пост ПРИЯТЕЛЮ.
PCELATA
цитирай
20. pevetsa - Не се притеснявай Приятелко, недей. А историята ми, мнозина от старите блогъри я знаят, и знаят също, че за приятел, в огъня влизам, по някога не толкова благо.
11.03.2012 20:16
анонимен написа:
Здравей приятелю.
Извинявай,че съм анонимна-но ми се е ,бъгнала системата.Имам един грях към теб,но той е причинен от финансова причина...Ще спазя обещанието,което дадох-само да оправя нещата тук.Но,сега-когато прочетох историята ти...Се замислих,пък и не само сега...Колко е кратък живота, и дали сме успявали да кажем на тези,които вече ги няма-ЧЕ ГИ ОБИЧАМЕ? Страхотен пост ПРИЯТЕЛЮ.
PCELATA

цитирай
21. анонимен - Певецо, много сълзлива история, ...
11.03.2012 20:47
Певецо,много сълзлива история,трогнал си сърцата на всички двуличници и лицемери тук.Питам се какви ли ги вършиш в действителност?
цитирай
22. pcelata - Певецо, много сълзлива история, ...
11.03.2012 21:12
анонимен написа:
Певецо,много сълзлива история,трогнал си сърцата на всички двуличници и лицемери тук.Питам се какви ли ги вършиш в действителност?


Не че нещо,ама що за говедо си? И въобще,какво правиш тук? Защо не се логнеш,та да те разберем кой/коя си? ОООООО забравих...ти си от тези,чийто приоритети нямаш и незнаеш,за какво се използват.Жалко за теб!!!!!!!
цитирай
23. pevetsa - 21. анонимен
11.03.2012 21:20
Нека сърцето ти намери покой друже, и благословение да бъде над твоя дом!
Матей 5:3-16
3 Блажени нищите по дух, защото е тяхно небесното царство.
4 Блажени скърбящите, защото те ще се утешат.
5 Блажени кротките, защото те ще наследят земята.
6 Блажени които гладуват и жадуват за правдата, защото те ще се наситят.
7 Блажени милостивите, защото на тях ще се показва милост.
8 Блажени чистите по сърце, защото те ще видят Бога.
9 Блажени миротворците, защото те ще се нарекат Божии чада.
10 Блажени гонените заради правдата, защото е тяхно небесното царство.
11 Блажени сте, когато ви хулят и ви гонят, и говорят против вас лъжливо, всякакво зло заради Мене;
12 радвайте се и веселете се, защото голяма е наградата ви на небесата, понеже така гониха пророците, които бяха преди вас.
13 Вие сте солта на земята. Но ако солта обезсолее, с какво ще се осоли? Тя вече за нищо не струва, освен да се изхвърли вън и да се тъпче от хората.
14 Вие сте виделината на света. Град поставен на хълм не може да се укрие.
15 И когато запалят светило, не го турят под шиника, а на светилника, и то свети на всички, които са в къщи.
16 Също така нека свети вашата виделина пред човеците, за да виждат добрите ви дела, и да прославят вашия Отец, Който е на небесата.
цитирай
24. pevetsa - 22. pcelata
11.03.2012 21:26
Не се притеснявай Приятелко, знай писано е:
Матей 5:38-48
38 Чули сте, че е било казано: "Око за око, зъб за зъб".
39 А пък Аз ви казвам: Не се противете на злия човек; но, ако те плесне някой по дясната буза, обърни му и другата.
40 На тогава, който би поискал да се съди с тебе и да ти вземе ризата, остави му и горната дреха.
41 Който те принуди да вървиш с него една миля, иди с него две.
42 Дай на оногова, който проси от тебе; и не се отвръщай от оногова, който ти иска на заем.
43 Чули сте, че е било казано: "Обичай ближния си, а мрази неприятеля си".
44 Но Аз ви казвам: Обичайте неприятелите си и молете се за тия, които ви гонят;
45 за да бъдете чада на вашия Отец, Който е на небесата; защото Той прави слънцето Си да изгрява на злите и на добрите, и дава дъжд на праведните и на неправедните.
46 Защото, ако обичате само ония, които обичат вас, каква награда ви се пада? Не правят ли това и бирниците?
47 И ако поздравявате само братята си, какво особено правите? Не правят ли това и езичниците?
48 И тъй бъдете съвършени и вие, както е съвършен вашият небесен Отец.
цитирай
25. monaliza121 - Поздрав, Алекс!:))
11.03.2012 22:46
Следвай своя път щом ти е показан от Бог!
цитирай
26. makont - Сърдечен поздрав и от мен!
12.03.2012 09:50
Красива и влюбена седмица!
цитирай
27. pevetsa - Ще Го следвам, доколкото успявам, въпреки че понякога ми е адски трудно, ... Преградки за теб :))))
12.03.2012 18:29
monaliza121 написа:
Поздрав, Алекс!:))
Следвай своя път щом ти е показан от Бог!

цитирай
28. pevetsa - Благодаря ти мила, прегръдки за теб и за сладките мопсове :)))))))
12.03.2012 18:37
makont написа:
Сърдечен поздрав и от мен!
Красива и влюбена седмица!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2741141
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930