Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2011 20:24 - БЛАГОДАРЯ ТИ ВЛАДО
Автор: pevetsa Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4921 Коментари: 7 Гласове:
69

Последна промяна: 14.01.2011 20:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди десет години един човек ме заплени със своята борба с институциите, и доказа на всички нас, че момчетата със зависимост от наркотични вещества, имат нужда не от сочене с пръст и игнориране, но от помощ, помощ която ако неможем да им я дадем, то просто да не им пречим да ЖИВЕЯТ.

Днес, искам просто да го поздравя,
и да му кажа едно БЛАГОДАРЯ!

image
ka4ak  

    Владо Качаклиев
Директор на фондация Право на избор, инициатор на комуната за наркомани в Сатовча и пряк "виновник" за последвалия скандал (чиито основен рефрен беше: да има ли комуни за наркомани, и ако да, трябва ли първата комуна за наркомани да бъде в Сатовча) Не смятам да се оправдавам за това, че искам да помогна на нашите деца. Едни държавни институции се опитаха да ми кажат, че трябва да работя под шапката на Центъра за наркомания, една изключително корумпирана структура, която използва, че родителите на закачените деца са готови да свалят и ризата от гърба си и доста добре ги насочват къде да дадат последните си пари.
Аз не откривам колелото. Световният опит доказва, че комуната е най­добрия вариант. В комуната Фреджо Емилия, с която аз имам контакт и от чиито опит се уча, водят тетрадка за всичките 11 720 човека, които са били там от 1973, когато е започнало всичко. Всяка година говорят с хората и си водят записки в какво състояние са. От тези почти 12 000 човека точно 89,7% не са се върнали към навика си. Никоя система в света не е дала такива резултати. Вече съм изпратил на свои разноски 11 деца в Италия, но понеже там не могат да поемат всички, трябва да направим нещо и тук. Има и четири деца, на които осигурих работа и денонощен надзор тук, в България ­ те се появиха по вестниците, един вид рискуваха бъдещето си, за да покажат на обществото, че има смисъл, че искат да се направи комуна, че са готови да поставят началото и.
Затова ви казвам, няма да се отказвам, каквото и да ми струва това.
Ако трябва ще направя нелегална комуна.

Фондация "Право на свободен избор", 

 телефони 265341, 275995



http://www.svobodenizbor.hit.bg/mainframe.htm   

+35928265341факс
+35928275895
Фондация "Право на свободен избор"
София-БУЛСТАТ-130344435
Централен регистър-общественополезна  дейност
N 20031231071
Банка"Aлианц БанкБългария"АД дарителска сметка
IBAN-BG20BUIN76041010174017
Адрес:1202 София,Бул.Мария Луиза N79


     




Гласувай:
69



1. vmir - Качаклиев добре прави, ама върви го обяснявай на лумпените, които нямат спокойствие,
15.01.2011 12:52
докато не вкарат когото успеят в калта.
цитирай
2. wonder - Прекрасен човек е!
15.01.2011 13:15
Интровертно-дълбока личност!
Неговото си е Посвещаване.
цитирай
3. mikino - Мисля, че трябва да взимаме пример!
15.01.2011 13:26
Такива хора са каймака на едно общество! Тяхната инициатива е стъпка към гражданско общество, което за сега тук все още няма, но се надявам повече хора да почувстват нуждата от него. Аз лично я чувствам! Взимам пример и ще продължавам да се боря, а Качак, както и други /малко са, но ги има/ са моя пример!
цитирай
4. bizcocho - Тежка е тази борба! И аз като Дела ще ...
15.01.2011 14:07
Тежка е тази борба! И аз като Дела ще заявя - прекрасна личност е Качаклиев! Надали някой, който го познава лично може да го отрече! За в блога не се и съмнявам, че ще се намерят плюещи го анонимковци/когато не са в блоговете си!/
цитирай
5. tanyarisemova - Прекланям се пред Качаклиев и семейството му!
15.01.2011 15:27
Господин Качаклиев ми помогна да се излекувам, мисля че повечето блогери знаят. От тогава съм щерката Софияна.
Лекуваха ме близо 25 години от бронхиална астма и аз бях част от много подпомагаща фармацевтичната идустрия до такава степен, че бях привикнала към лекарствата.Един флакон предназначен за един месец не ми стигаше за три дни. Докато не се оказа, че страдам от тежък синузит с полипи.
Мисля, че децата страдащи от бронхиална астма трябва да селекуват, така както наркоманите. Така както ми сподели един път той. Трябва да се спрат всички лекарства, да се спазва определен здравословен режим на сън и диета, плюс умерено физическо натоварване.

Един астматик, сякаш умира в ръцете ви...ужасно мъчително е. Само този които не го е видял не може да го опише.Единтвената болница за лечение на деца е в Трявна. Имам идея да се създаде оздравителен лагер край Царево съчетаващ в себе си море и балкан.

Прекланям се пред Качаклиев и семейството му!
Благодаря ти от все сърце!
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Познавам го много отдавна, учехме ...
15.01.2011 21:08
Познавам го много отдавна, учехме заедно в слаботоковия техникум в София. Беше едно много палаво и умно момче, но по нищо не личеше, че ще се заеме с такава сериозна и полезна за обществото ни дейност. Бях му загубила следите, както на повечето от съучениците. Намерихме се отново тук в блога и аз направо го преоткрих, в съвсем нова светлина. Гордея се, че го познавам, той е един голям ЧОВЕК И ПОЕТ ПО ДУША.
цитирай
7. priqtel12 - Поздрави и от мен!
16.01.2011 19:51
Нужно е да има повече хора, които да се включват в борбата с наркотичната зависимост у нас.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2733373
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031