Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2012 13:58 - АДЕЛ СЕ ОТТЕГЛЯ ОТ СЦЕНАТА ЗА ДАДЕ ШАНС НА ЛЮБОВТА СИ!
Автор: pevetsa Категория: Музика   
Прочетен: 6798 Коментари: 0 Гласове:
33

Последна промяна: 15.02.2012 14:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


"Когато работя непрекъснато,
връзките ми се разпадат.
Така че поне сега ще мога да напиша
един щастлив албум,
и да бъда влюбена и щастлива."

image

Въпреки че Адел взе шест награди "Грами"
се оттегля от сцената за даде шанс на любовта си.

НАПРАВИ ГО МОМИЧЕ,
И БЪДИ
ВЛЮБЕНА И ЩАСТЛИВА!


Адел
Rolling In The Deep
Потъвам в дълбините

Има огън запален в сърцето ми
и достигна висока степен на възбуда.
Извежда ме навън от тъмнината
и най-накрая мога да те видя кристално ясно.
Продължавай и ме остави
за да разкрия глупостите ти. 
И виж как те оставам с всяка част от теб
но не подценявай това което ще направя.

Има огън запален в сърцето ми
и достигна висока степен на възбуда.
Извежда ме навън от тъмнината

и белезите от любовта ми
напомнят за нас ...
Те ме карат да мисля
че ние имахме почти всичко.

А белезите от любовта ти
ме оставят без дъх.
Не мога да не чувствам
можехме да имаме всичко
" и ще ме искаш"
можехме да имаме всичко
"но никога мен няма да имаш"
потъвам в дълбините
"а сълзите ми падат"
и имаше моето сърце
"но ще ти се иска никога
да не си ме срещал"
и вътре в ръката си
"никога няма да ме имаш"
и сърцето ми изигра
"потъвам в дълбините"
с един удар ...

Скъпи, нямам истории за разказване
но чух една от теб
и ще накарам главата ти да изгори 
от мисли за мен ...
В дълбините на отчаянието си
направи там долу дом
той ще ти напомня за дома
който споделяхме ...

А белезите от любовта ти
ме оставят без дъх.
Не мога да не чувствам
можехме да имаме всичко
" и ще ме искаш"
можехме да имаме всичко
"но никога мен няма да имаш"
потъвам в дълбините
"а сълзите ми падат"
и имаше моето сърце
"но ще ти се иска никога
да не си ме срещал"
и вътре в ръката си
"никога няма да ме имаш"
и сърцето ми изигра
"потъвам в дълбините"
с един удар ...

Потъвам в дълбините ...
Имаше моето сърце ...
Вътре в ръката си ...
Но го изигра ...
С твоя единствен удар...

Хвърли душата си
през всяка отворена врата.
Преброй благословиите си
за да намериш това,
което търсиш.
Превърни мъката ми
в скъпоценно злато.
Ти ми "върна услугата"
и ще пожънеш само това
което си посял ...






Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - На любовта винаги трябва да се даде шанс ...
15.02.2012 14:52
Поздрави за постинга , Алекс !
цитирай
2. pisatelkata - Любовта е като струна на китара. . . ...
15.02.2012 15:15
Любовта е като струна на китара...

Поздрави за постинга!
цитирай
3. pevetsa - Танче, без любов, и славата и наградите, не биха ни стоплили ... топли прегръдки за теб :)))))
15.02.2012 15:23
stela50 написа:
На любовта винаги трябва да се даде шанс ...
Поздрави за постинга , Алекс !

цитирай
4. pevetsa - Благодаря Ели, може би затова свиря на китара ... защото вечно ще бъда ВЛЮБЕН :))))
15.02.2012 15:34
pisatelkata написа:
Любовта е като струна на китара...

Поздрави за постинга!

цитирай
5. naidobriq - Поздрав Алекс..
15.02.2012 16:06
Голям глас..Много добра..
цитирай
6. pevetsa - Много я харесвам Ани, но още повече ме впечатли че ще се откаже от сцената за да запази връзката си, за да създаде СЕМЕЙСТВО!
15.02.2012 17:23
naidobriq написа:
Поздрав Алекс..
Голям глас..Много добра..

цитирай
7. diamant1965 - И аз много я харесвам, но ето какво прочетох одеве:
15.02.2012 17:59
Във връзка с изненадващата информация BBC потърси говорителя на певицата, който уточни, че коментарът ѝ е бил малко необмислен, посочва в. Metro.

Самата Адел написа в официалния си блог, че не планира толкова дълга почивка от музикалния бизнес и, че ще се върне в звукозаписното студио съвсем скоро.

"В момента имам няколко дни почивка, след това имам участие на наградите БРИТ и след това отивам право в студиото. Пет години? По-скоро 5 дни!", замаза гафа 23-годишната сензация, обрала шест награди "Грами" в неделя.
цитирай
8. mariniki - правилно решение е взела Адела...
15.02.2012 20:11
на върха на славата да се оттеглиш, си е най-доброто
и за кариерата и...особено за любовта...
ще успее да се съхрани щастлива..
завинаги...
цитирай
9. pevetsa - Какво ли не правят парите приятелко, заради тях, тя вече не разполага със себе си ...
15.02.2012 20:17
diamant1965 написа:
И аз много я харесвам, но ето какво прочетох одеве:
Във връзка с изненадващата информация BBC потърси говорителя на певицата, който уточни, че коментарът ѝ е бил малко необмислен, посочва в. Metro.

Самата Адел написа в официалния си блог, че не планира толкова дълга почивка от музикалния бизнес и, че ще се върне в звукозаписното студио съвсем скоро.

"В момента имам няколко дни почивка, след това имам участие на наградите БРИТ и след това отивам право в студиото. Пет години? По-скоро 5 дни!", замаза гафа 23-годишната сензация, обрала шест награди "Грами" в неделя.

цитирай
10. pevetsa - Ако стане наистина, означава че ЛЮБОВТА ще победи ... а ако продължи, ПАРИТЕ ще са победители :(
15.02.2012 20:23
mariniki написа:
правилно решение е взела Адела...
на върха на славата да се оттеглиш, си е най-доброто
и за кариерата и...особено за любовта...
ще успее да се съхрани щастлива..
завинаги...

цитирай
11. qbylkovcvqt - Любопитно ми е - колко ще издържи. :) ...
15.02.2012 22:21
Любопитно ми е - колко ще издържи. :) Без сцената.
Скоро слушах нейно интервю, в което казваше, че живее за музиката...
цитирай
12. pevetsa - Май няма да е за дълго, но ще разберем скоро ... прегръдки :))))
16.02.2012 17:26
qbylkovcvqt написа:
Любопитно ми е - колко ще издържи. :) Без сцената.
Скоро слушах нейно интервю, в което казваше, че живее за музиката...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2734404
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031