Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2012 16:22 - ТОВА НЕ Е ВИК!
Автор: pevetsa Категория: Музика   
Прочетен: 804 Коментари: 0 Гласове:
0




image
http://sos-deca.alle.bg/


АЛЕЛУЯ

Чувал съм, че има таен акорд

че Дейвид свирел и се молел на Бог.
Но наистина не ти пука за музиката, нали?
Чуй ... четвъртият, петият.
Минорът се понижава, мажорът се повишава.
Обърканият крал композира Алелуя.

Вярата ти беше силна,
но се нуждаеше от доказателство.

Видя я окъпана в лунна светлина.
Красотата й те върна на земята.
Тя те завърза за кухненския стол.
Тя разби твоя трон, тя отряза косата ти.
От устните ти, тя издърпа думите Алелуя.

Скъпа, бил съм тук и преди.
Познавам тая стая, вървял съм по този под.
Живях сам преди да те срещна.
Виждал съм знамето ти на мраморната арка.
Любовта не е победен марш.
Студен е, и е разбит, Алелуя.

Трябваше ти време, за да ми позволиш да разбера,
какво е истинско и остава завинаги.
Но никога няма да ми го покажеш, нали?
Спомни си, когато се преместих у вас.
Свещеният мрак също се премести.
И всеки дъх, който поемахме беше с Алелуя.

Може би, там горе има Бог.
И всичко, което научих от любовта,
беше как да стрелям в този, който те привличаше.
Това не е вик, който можеш да чуеш в нощта.
Не е някой, който е виждал светлината.
Студен е, и е разбит, Алелуя.

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2734226
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031