Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2012 19:40 - АЛЕЛУЯ
Автор: pevetsa Категория: Музика   
Прочетен: 3984 Коментари: 5 Гласове:
28

Последна промяна: 15.03.2012 09:18



image

Чувал съм, че има таен акорд
че Дейвид свирел и се молел на Бог.
Но наистина не ти пука за музиката, нали?
Чуй четвъртият, петият.
Минорът се понижава, мажорът се повишава.
Обърканият крал композира Алелуя.

Вярата ти беше силна,
но се нуждаеше от доказателство.

Видя я окъпана в лунна светлина.
Красотата й те върна на земята.
Тя те завърза за кухненския стол.
Тя разби твоя трон, тя отряза косата ти.
От устните ти, тя издърпа думите Алелуя.

Скъпа, бил съм тук и преди.
Познавам тая стая, вървял съм по този под.
Живях сам преди да те срещна.
Виждал съм знамето ти на мраморната арка.
Любовта не е победен марш.
Студен е, и е разбит, Алелуя.

Трябваше ти време, за да ми позволиш да разбера,
какво е истинско и остава завинаги.
Но никога няма да ми го покажеш, нали?
Спомни си, когато се преместих у вас.
Свещеният мрак също се премести.
И всеки дъх, който поемахме беше с Алелуя.

Може би, там горе има Бог.
И всичко, което научих от любовта,
беше как да стрелям в този, който те привличаше.
Това не е вик, който можеш да чуеш в нощта.
Не е някой, който е виждал светлината.
Студен е, и е разбит, Алелуя.


========================================================

image

МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ!

image

Благотворителна дарителска инициатива 
"ПОМОЩ ЗА ДЕЦА С РЕДКИ БОЛЕСТИ"!


image

СМЕТКА ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА СЕМЕЙСТВАТА:   Първа инвестиционна банка АД клон - гр. Русе 7000

IBAN : BG71FINV915010BGN0BKYU

BIC : FINVBGSF

Алекси Младенов Алексиев - Алекс
Учредител и координатор на :
Благотворителна дарителска инициатива
"ПОМОЩ ЗА ДЕЦА С РЕДКИ БОЛЕСТИ"

mail :
alexiev63@abv.bg
gsm: 0895 320 262

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ
НЕКА БОГ ДА БЛАГОСЛОВИ ДНИТЕ ВИ
С ОБИЧ И ЗДРАВЕ
ОБИЧАМ ВИ!

========================================================

 

 










Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pisatelkata - Скъпа, бил съм тук и преди. Познавам ...
04.03.2012 20:26
Скъпа, бил съм тук и преди.
Познавам тая стая, вървял съм по този под.
Живях сам преди да те срещна.
Виждал съм знамето ти на мраморната арка.
Любовта не е победен марш.
Студен е, и е разбит, Алелуя.

Лека вечер, Алекс!
цитирай
2. stela50 - Поздрави , Алекс ...
05.03.2012 10:03
...Трябваше ти време, за да ми позволиш да разбера,
какво е истинско и остава завинаги...
Благодаря за прекрасната песен ...
Да бъдем истински , да бъдем по- добри ... да помогнем !
цитирай
3. ivankalilova - Поздрави за постинга, приятелю...
05.03.2012 11:14
Поздрави за постинга , приятелю!
Нека се постараем ,да бъдем добри......!:)))
цитирай
4. mariniki - бях тук с удоволствие...
05.03.2012 21:19
чувала съм песента и в изпалнение на Ленард Коен...
благодаря ти, приятелю....

tp://www.youtube.com/watch?v=kzWeN-bVDUc
цитирай
5. stix - Ако Любов нямам - нищо не съм
06.03.2012 11:10
"Любовта дълго търпи и е милостива; любовта не завижда; любовта не се превъзнася, не се гордее,
не безобразничи, не търси своето, не се раздразнява, не държи сметка за зло,
не се радва на неправдата, а се радва заедно с истината,
всичко премълчава, на всичко хваща вяра, на всичко се надява, всичко търпи."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2740678
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930