Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 18:15 - ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ БЪЛГАРСКОТО ПРАВИТЕЛСТВО, БЪЛГАРИЯ ДА ПРИЕМЕ БЕЖАНЦИ ОТ ЯПОНИЯ!
Автор: pevetsa Категория: Политика   
Прочетен: 38911 Коментари: 120 Гласове:
73

Последна промяна: 18.03.2011 10:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


ГОСПОДА УПРАВЛЯВАЩИ,

АЗ СЪМ ГРАЖДАНИН НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ!

ОБИЧАМ МОЯТА РОДИНА!

ЗАТОВА СИ ПЛАЩАМ РЕДОВНО ДАНЪЦИТЕ!

И ИМАМ ПРАВО НА ГЛАС!

БЪЛГАРИЯ Е ПРИЕМАЛА ОТВСЯКЪДЕ БЕЖАНЦИ,

ПОСЛЕДНО ОТ КОИТО ОТ ТУНИС, ЕГИПЕТ И ЛИБИЯ.

ДНЕС БЪЛГАРИЯ
ТРЯБВА ДА ПРЕДЛОЖИ НА ЯПОНИЯ СВОЯТА ТЕРИТОРИЯ,
В ГОЛЯМА ЧАСТ, ОТ КОЯТО, ОТ ИЗОСТАВЕНИ СЕЛА.

БЪДЕТЕ СИГУРНИ, ТЕ ЩЕ БЪДАТ БЛАГОДАРНИ!

МОЕТО ЖЕЛАНИЕ Е,

БЪЛГАРИЯ ДА ПРИЕМЕ БЕЖАНЦИ ОТ ЯПОНИЯ!

ПЕТИЦИЯ
http://www.change.org/petitions/bulgarians-want-to-give-shelter-to-the-japanese-victims-of-the-earthquake-and-the-tsunami

http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_196310323723249&ap=1

http://www.facebook.com/event.php?eid=148646041866922

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_196310323723249

14. mominasylza - ами ако наще не те чуят, направо при Японците. Надявам се д аго оценят. И ,ако не на държавни начала, на лични никой копче не може д а каже.
20:47
Посолство на Япония в Република България
Ул. "Люлякова градина" 14 , гр. София 1113
Тел.: +359-2-971-2708; Факс: +359-2-971-1095
Адрес и телефон:
Ул. "Люлякова градина" 14,
гр. София 1113
Тел.: 02-971-2708
Факс: 02-971-1095
e-mail: emb-jp-bl@geobiz.net
Виж картата

Приемно време на посолството
08:30 до 12:30 и 13:30 до 17:15 ч.
(от понеделник до петък)

Kонсулска служба
08:30 до 12:30 ч., 13:30 до 17:00
(от понеделник до петък)

Kултурно-информационен център
08:30 до 12:30, 13:00 до 17:00
(от понеделник до петък)

image

image

image

image

 




Гласувай:
76



1. razkazvachka - Да - имаме място!
16.03.2011 18:18
И - имаме нужда някой да ни научи как да бъдем човеци.
цитирай
2. kleopatrasv - Подкрепям призива ти, така и така ...
16.03.2011 18:21
Подкрепям призива ти, така и така стоят обезлюдени доста села.Дано се замислят по въпроса и да решат!
цитирай
3. valben - Напълно те подкрепям, приятелю!
16.03.2011 18:21
Напълно те подкрепям, приятелю!
цитирай
4. chavdar01 - ПРАВИТЕЛСТВОТО ДА ЧУЕ ОБРЪЩЕНИЕТО НА pevetsa!
16.03.2011 18:30
ИМАМЕ ДОСТАТЪЧНО МЯСТО ДА ПРИЕМЕМ НАД ЕДИН МИЛИОН ГРАЖДАНИ НА ЯПОНИЯ.ТАКА ЧЕ ДА НЕ СЕ КУМИМ ПОВЕЧЕ,А ДА ПРЕДЛОЖИМ НА ЯПОНИЯ НАШАТА ПОМОЩ И ДА КАЖЕМ НАШЕТО ЯСНО ЖЕЛАНИЕ ЗА ТОВА.
цитирай
5. panazea - Подкрепям ! Да приютим колкото се може повече японци .
16.03.2011 19:29
Да получат място за къщи и работа .
Ние повечето сме наследници на бежанци .
Затова съчувстваме на другите в тяхното нещастие !
цитирай
6. анонимен - А кой ще охранява японците в тези ...
16.03.2011 19:31
А кой ще охранява японците в тези обезлюдени села от набезите на циганските племена?
цитирай
7. panazea - Японците са нинджи , забрави ли ?
16.03.2011 20:05
Цял живот сами са се защитавали !
цитирай
8. анонимен - Подкрепям идеята. Дано може да се ...
16.03.2011 20:09
Подкрепям идеята.Дано може да се помогне.
цитирай
9. ivankalilova - ПОДКРЕПЯМ ТЕ ИЗЦЯЛО, ПРИЯТЕЛЮ! ...
16.03.2011 20:31
ПОДКРЕПЯМ ТЕ ИЗЦЯЛО ,ПРИЯТЕЛЮ! Имаме толкова много обезлюдени села.....със пустеещи къщи.....Можем да помогнем......стига да искаме!:)))
цитирай
10. mominasylza - ами и аз се присъединявам.
16.03.2011 20:34
И си позволявам да напиша и това,мое мнение е,дано не прозвучи пошло на фона на трагедията.
Ако погледнем ситуацията по сериозно, какво ги очаква японците– ядрено замърсените места едвали ще може да се населят в следващите десетилетия, островите не са балон да ги раздуха човек ,за да има място,нагоре да с е строи–е, къде още нагоре,а надолу–е колко надолу още, ,и като дойде следващия земетръс,/а той сигурно ще дойде/и какво правим–пак жертви, цунамита, и катастрофи.Да, има безлюдна земя,навсякъде по света, може и у нас,ама има една подробност–да не вземат да вдигнат една стена помежду,че тогава няма да можем и д а гледаме.
Доколкото знам наброяват 127 мил. въглеродни единици,на които явно трябва помощ,ама нещо СВЕТА се попипква. Тук където съм, казаха че САЩ,щели да пратят течност з аохлаждане на реакторите,ахам...добре де, колко време им трябва за да стигнат до там, като се има предвид че от Западна Европа,е някъде 10 часа, а САщ доколкото видях,още не са стигнали,за да ги охлаждат със морска вода....
Питам се ЗАЩО се попипква СВЕТА и с еоглежда като ощипана госпойца, кой ,какво ,как кога,...а сега какво ще стане...Немците пък съвсем полудяха,на повече от 10 000 км, държат с е така, сякаш тука е станала катастрофата.
И после , обесняват тука, че ДАЖЕ и да бъде изпусната радиация във въздуха, НЯМАЛО страшно, така или иначе щяла да мине над Пацифика и да падне там....Аааа, Пацифика да е на ЛУНАТА случайно? И като падне там, къде ще отиде...
НИЕ ВСИЧКИ СМЕ НА ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ!!! И тя не е на етажи,не не на нива, и не е като къща,където всеки може д а си затвори вратата и д а не пуска НИКОГО И НИЩО. Водата и въздуха си минават навсякъде,и няма значение КЪДЕ ПО ТАЯ ЗЕМЯ ще бъде **насрано**,рано или късно или стига до нас или последствията от това ще ни причинят страдание. Това трябваше да с е очаква, Какво очаваха експертите, че въздушните маси ще размислят и ще поемат към МАРС? Или замърсените води ще се завъртят къмто посока СЛЪНЦЕ– е няма д а стане тая.Всички сме в една лодка, която ако не е наклонена ,то май разсипахме разяждащо вещество което пак я превръща в опасност.Без да се замислим че и ние седим в нея–ами айде сега ,да поплуваме,дано стигнем брега живи и здрави.
цитирай
11. stoineff - С теб
16.03.2011 20:38
Съм! Добра е идеята!
цитирай
12. katan - Подкрепям те, Алекс!
16.03.2011 20:41
Подкрепям те, Алекс!
цитирай
13. naidobriq - И аз те подкрепям.
16.03.2011 20:42
Много е добра идеята..
цитирай
14. shaffi - Да!
16.03.2011 20:56
добра идея!поздрав
цитирай
15. pin777 - Аз съм за референдум и то възможно най-скоро да се проведе !
16.03.2011 20:56
Който иска да гласува във facebook !

http://www.facebook.com/event.php?eid=148646041866922&index=1
цитирай
16. ferdi - !!!
16.03.2011 21:11
Абсолютно те подкрепям!! Този призив трябва да стигне до господа управляващите и то бързо, няма особено много време като се има предвид какво става там..
цитирай
17. boristodorov56 - И защо им е на джапанетата да заменят един ад с друг?
16.03.2011 21:12
Мисля, че за да се осъществи идеята ще се наложи да ги осъдят първо на доживотен строг затворнически режим или принудителна каторга - заменими единствено с 1-2 години живот в България.
След тази мярка престъпленията там ще секнат, вервайте ми.
Ние с нищо не можем да им помогнем защото сме ограничени, двулични и комерсиални.

Всъщност всеки, които пожелае от Япония може да дайде да живее у нас без никакво специално разрешение на държавните ни чиновници.
цитирай
18. mt46 - Поздрав за добрата идея!
16.03.2011 21:14
Българският народ е гостоприемен!... След този АД - дори и нашите запустели села навярно ще им се сторят като РАЙ...
цитирай
19. pin777 - Даже е възможно да ни научат на японския начин на живот.
16.03.2011 21:28
Дали ще се хареса на политиците ни не е ясно.
цитирай
20. tit - Приветствам благородния ти призив,
16.03.2011 21:43
но мисля, че Борис е прав!
Има такъв научнофантастичен роман, между другото - "Потъването на Япония" се нарича и автора е японец. В края му японците се разселват по света...
Но докато Острова е на мястото си и планините, в които са преселени душите на дедите им се извисяват там, японците най-вероятно ще направят и невъзможното, за да възстановят страната си!:))
цитирай
21. vladun - Харесва ми по принцип идеята ти да ...
16.03.2011 21:53
Харесва ми по принцип идеята ти да помогнем с каквото можем.
Поздрави!
цитирай
22. анонимен - privetstvam tova
16.03.2011 21:59
nie 6te imame golqma polza ot tova da gi priutim ,6te ni nau4at na to4nost,korektnost,disciplina,tova koeto na nas ni lipsva,nie 6te im pomognem no i te 6te ni pomognat da se ottarvem ot balkanskite si nravi
цитирай
23. анонимен - Dobre moeto mom4e, Shte gi priemem. ...
16.03.2011 22:03
Dobre moeto mom4e, Shte gi priemem. :D

Bat Boiko
цитирай
24. анонимен - изобщо не е така
16.03.2011 22:05
Имам няколко въпроса. Защо не поканихме 1 млн. от Хаити? Май защото са неплатежоспособни,нали? И отново се заражда някаква безумна идея във Фейсбук. Фейсбукарите съвсем издухаха. Те не могат да направят един свестен протест срещу мобилните оператори, взели да канят японци. Те ще се оправят. Само да не им се бъркаме ние.
цитирай
25. анонимен - da
16.03.2011 22:11
анонимен написа:
Dobre moeto mom4e, Shte gi priemem. :D

Bat Boiko


И аз съм съгласен

Bat Man :D
цитирай
26. анонимен - Това е най-подредената, дисцип...
16.03.2011 22:15
Това е най-подредената, дисциплинирана и доверчива нация. НО смятам, че на тях нашата България ще им дойде като второ и по-високо цунами. Иначе съм, ЗА!
цитирай
27. pin777 - 25. анонимен
16.03.2011 22:18
Не е въпроса дали са бедни или богати. Въпроса е, че знаем достатъчно за тях. И надали ще дойдат с купища пари. Най-вероятно са загубили всичко, което са имали и спестили досега.
цитирай
28. анонимен - Ха така
16.03.2011 22:25
Аре не се взимайте толкова насериозно в Сурат тефтера. Жал ми е за японците. Но, ако там не са видели ада, то тук ще го видят със сигурност. И ще се чудят как така са попаднали на 7 млн. лицемери.
цитирай
29. pin777 - Споко има и такива, които не са
16.03.2011 22:31
Те лицемерите се крият и не влизат в сметката на 7-те милиона.
цитирай
30. анонимен - А питате ли се дали японците горят от желание
16.03.2011 22:31
да се преселят точно в България?
цитирай
31. mileidi46 - !!!
16.03.2011 22:33
Odobrqvam i sum 6tastliva ,4e moqt narod vinagi e proqvqval visoka duxovna dobrota,kogato v daden moment nqkoi e izpadal v tejka beda!
Blagoroden akt 6te bude,no nqkude dulboko v men se prokadva sumnenie..4e nie s tqx sme dva razli4ni svqta..nie nikoga nqma da gi razberem..I si mislq,4e te ako pojelaqt..mogat suvsem spokoino da go napravqt!Tuk v Italiq pristigaxa s korabi ejednevno bejanzi ot Tunis..xilqdi i xilqdi..i gi priemaxa v lageri,nastanqvaxa i podslonqvaxa.Nie opyrpanite bulgari..kakvo 6te im predlojim???
цитирай
32. pin777 - Като каниш приятели, не ги задължаваш с нищо.
16.03.2011 22:34
Просто им казваш, че са поканени.
цитирай
33. анонимен - 666
16.03.2011 22:35
Ти с трите седмици потърси лекарска помощ. Алтруизма не е твоята стихия. Алтруизма е най-нехарактерната българска черта. Интересно защо българите, не само в БГ, не си помагаме, но сме готови да помогнем на Сульо и Пульо. Тези японци,които останат там, ще се възстановят 100 пъти по-бързо, от тези, които се прецакат да дойдат в слънчева България - страната на киселото мляко и вкисналото се мляко.
цитирай
34. pin777 - 34. анонимен Добре приятелю, радвам се че си от хората, които обичат да помагат.
16.03.2011 22:39
Макар и само със съвети. Надявам се си намерил добра работа като съветник и помагаш на хиляди хора.
цитирай
35. анонимен - Осъзнайте се!!!
16.03.2011 22:40
Японците всеки ще ги иска,за разлика от Хаитяните. Някой от тея дето са против да е прочел блога на ейен–май не,а? Ама и незнам дали ще го разберете.Още повече че и пресата го писаха–НЯМА ГРАБЕЖИ И МАРОДЕРСТВА!!! ПРИ ТАКВА КАТАСТРОФА!!! И не става дума, тея дето са против да ги премат у дома си/не се дръжте така сякаш насила ще ви ограбват,какво–тея пустеещи места където няма и един човек, д а не ви е бащиния.Колко хотела стоят пусти,И никой не ви е казал за винаги.Незнам кой е по лицемер,в изказванията си,**Жал ми е за японците**–как ли пък не,жал ви е,държите се така, сякаш цигани ще ви нападнат.Ми вземете пушките да с е отбранявате.Нещастни мизерници.
цитирай
36. kometapg - И аз напълно те подкрепям!
16.03.2011 22:42
И аз напълно те подкрепям!
цитирай
37. анонимен - Добра идея
16.03.2011 22:46
Господ да помага на всички ни и да се смили над нас.
цитирай
38. анонимен - Смешници! №36
16.03.2011 22:47
Никой от вас няма да приеме в дома си българин изпаднал в беда. Ноооо виж японец е друга работа. Вижте ме мен алтруиста!Ще помогна на хората по всички земни кълбета. Само да не е българин. Нещастни лицемери си оставате!
цитирай
39. stela50 - Подкрепям призива на Алекс...
16.03.2011 23:02
Идеята е хубава ,дано е и изпълнима .Възхищавам се на тези хора ...
Да се помолим истински !
цитирай
40. 4aiotgluhar4e - Привет, Алекс!
16.03.2011 23:07
Аз също смятам, че идеята е добра. Мисля си, че докато спадне радиацията от заразените райони могат да бъдат изведени поне децата. Защо да не дойдат тук? Аз бих се грижила за детенце, преживяло ужаса на земетресение, цунами и радиация.
цитирай
41. gita969 - Идеята е най - вече човечна
16.03.2011 23:13
Тя показва отношението на едно човешко същество към друго, когато е в беда. Съпричастност.Хуманно и истинско, но се опасявам дали самите японци ще дойдат у нас.
цитирай
42. анонимен - НЯМА ДА Е САМО ЯПОНИЯ!
16.03.2011 23:15
Много скоро ще се наложи да приемаме бежанци от целият свят!
Не се ЗАЛЪГВАЙТЕ!
Япония е само НАЧАЛОТО!
Или ще бъдем ЧОВЕЦИ, или много скоро ВСИЧКИ ДРУЖНО ЩЕ СИ ХОДИМ!
МОЛЕТЕ СЕ!
И се опитайте поне мъничко, да бъдете по-добри и състрадателни както към другите така и към себе си!
цитирай
43. анонимен - Виж се Чугунена проста главо!!!
16.03.2011 23:27
Обидно ти е нали,че поскоро един нещастен,обрулен от съдбата японец е по добре дошъл в някои домове от Българина!!! Защо ли? Умно дете си,самО ще се сетиш. А иначе моите поздравления на родителите ти –добре са те възпитали, сигурно си цялата им гордост,егоистично и самовлюбено същество, мислещо само и единствено на него д а му е добре и търбуха д а е сит...Никой никъде не пише и за материална облага,/да не с е бърка,/–един съблогер тука ти го е написал, когато човек кани гости иска д а им е добре,ама то пак се учи У дома, когато има възпитание.


анонимен написа:
Никой от вас няма да приеме в дома си българин изпаднал в беда. Ноооо виж японец е друга работа. Вижте ме мен алтруиста!Ще помогна на хората по всички земни кълбета. Само да не е българин. Нещастни лицемери си оставате!

цитирай
44. kpandjarova - Предоставям си къщата. Аз съм в е...
16.03.2011 23:29
Предоставям си къщата.Аз съм в емиграция.И да се върна ,пак има място.Аз съм "за".Малко японска култура и дух няма да ни е излишна-напротив.
цитирай
45. raders - Много скоро ще се наложи да приемаме ...
16.03.2011 23:34
анонимен написа:
Много скоро ще се наложи да приемаме бежанци от целият свят!
Не се ЗАЛЪГВАЙТЕ!
Япония е само НАЧАЛОТО!
Или ще бъдем ЧОВЕЦИ, или много скоро ВСИЧКИ ДРУЖНО ЩЕ СИ ХОДИМ!
МОЛЕТЕ СЕ!
И се опитайте поне мъничко, да бъдете по-добри и състрадателни както към другите така и към себе си!


Ок. Само не си въобразявай, че си пророк! Всички един ден си отиват. Но не дружно...
Що се отнася до японците, те заслужават всичко най-добро. Но не зная дали можем да им го предоставим.
цитирай
46. raders - Разбира се. Биха могли да отворят ...
16.03.2011 23:38
Разбира се. Биха могли да отворят тук филиали на Мицубиши, Тойота, Нисан и пр. също и в сферата на високите технологии. Защо не? Няма хората да грабнат веднага нашите мотики я...
цитирай
47. dorichela - Твърдо ЗА!!!!
16.03.2011 23:40
Твърдо ЗА!!!!
цитирай
48. inel379 - Заставам до теб!
17.03.2011 00:41
Имаш и моята подкрепа!
цитирай
49. ognena71 - И аз те подкрепям!
17.03.2011 01:04
добра идея!
цитирай
50. анонимен - Ehoo
17.03.2011 01:51
Абе не ви омръзна да правите разни покани. ТЕ НЯМА ДА ДОЙДАТ ДА СЕ ЗАБИЯТ ПО НАШИТЕ СЕЛА И ДА СИ ОСТАВЯТ СТРАНАТА ЕЙ ТАКА. ХУБАВО Е ЧЕ ТОЛКОЗ ХОРА ИСКАТ ДА ПОМОГНАТ. НО ТЕ СА 3-ТА ИКОНОМИКА В СВЕТА. КОЙ ЩЕ ДИРЯТ ТУКА У НАС? :)
цитирай
51. malkiatprintz - Идеята е хубава, но не ми се струва ...
17.03.2011 03:23
Идеята е хубава, но не ми се струва изпълнима. Да речем - идват петстотин хиляди или един милион. Къде ще живеят? Да, има запустели села, но там къщите са именно запустели, практически без условия. Как ще им бъде осигурено макар и елементарно обзавеждане? Все пак не може да бъдат оставени на по едно одеало? Второ - изхранването. Приемем ли ги като бежанци, трябва да подсигурим храна. Елементарно изчисление показва, че изхранването на един милион души ще коства поне по няколко милиона дневно, или над милиард и половина годишно. Откъде? Трето - изхранването не е единствения разход. На тези хора ще им е необходимо здравеопазване, например. Лекари, болници, апаратура и... пари за всичко това. Както казах, идеята е добра, само че не ми се струва изпълнима.
цитирай
52. анонимен - Най- хуманно е
17.03.2011 05:10
да приемем най- напред японските цигани!
цитирай
53. анонимен - Край на бедствието!
17.03.2011 06:17
Отлично информиран източник от Външно, пожелал анонимност, съобщи, че за Япония спешно са комадировни бай Стоян, нй- големият майстор на тричането в света, и специалиста по земетресенията Емил Лещански.

Бай Стоян щял да извърши ритуално тричане, с което да СПРЕ ЕКСПЛОЗИИТЕ, а Лещански пък щял да предотврати следващите трусове. Хвала на тези български гении!
цитирай
54. анонимен - HAARP
17.03.2011 06:50
Да не се е задействал сам този HAARP - ЧУДНА РАБОТА/
Да, подкрепям тази чудесна идея - всеки който има възможност да покани чрез японското посолство нуждаещите се - колкото и лошо да е тук все пак за временно става - те няма никога да останат за постоянно тук и да искаме - те имат съвсем различно мислене и разбиране за живота и са с поне 500 години напред пред целия свят; дали и затова не им се случват такива жестоки неща
цитирай
55. анонимен - D.Ivanov,Sliven
17.03.2011 07:12
Imam kasta v selo Sadovo,Burgasko.Gotov sam da ya dam na semeistvo ot Yaponiya./Boda,tok,kladenez,1,5 dka dvor,prekrasna priroda,turizam,ribolov/.
цитирай
56. анонимен - Бих искала да приема в дома си япо...
17.03.2011 07:14
Бих искала да приема в дома си японско семейство или хора от там, които се нуждайт. Може би трябва и мобилните оператори да се включат в даренията с SMS-ите си.
цитирай
57. анонимен - чекай малко
17.03.2011 08:14
Искам да питам автора-като стана земетресението в Хаити,не ти ли дойде същата идея на ума?Хаитяните са много бедни и нещастни,защо не пожела да им помогнем с къщи и земя?Тая дето иска да приема японци у тях,бежанци от Северна Африка не иска ли да приеме?Май не,тях не ги ще никой,съдейки по новините.И после-питахте ли самите японци ТЕ дали искат да дойдат?Ти ако си живял в Токио ще искаш ли в Горна Диканя?Значи ние бягаме от нашите села,ама сме готови да ги дадем на японците?Или да им продадем селските си къщи?Белким
живне и имотния пазар?Но пък ще се чувстваме значими,в собствените си очи,хуманни,милосърдни...И най-важното,ще дойде пак някой от някъде,на когото да разчитаме да ни измъкне от батака,вместо да се стегнем ние да го направим...
Намирам предложението за крайно нереалистично.Забравих да питам-каква работа ще предложиш на японците?Да копаят царевица,да метат селския мегдан?
И чия земя ще им даваш?Имаш ли представа каква част от нея вече е в ръцете на едни наши съседи от юг?Нямам предвид гърците.Изкупиха я за без пари...Така че,първо мислете,после пишете и се възторгвайте!
цитирай
58. анонимен - Сам съм
17.03.2011 08:23
Имам просторна къща и мога да приема две японски семейства веднага!
Ще бъда щастлив , да им помогна.
Имам и плодородна земя за изхранване на хората!
цитирай
59. анонимен - gg
17.03.2011 08:38
Същото си мислех тази нощ. Трябва да отправим покана към японците, които искат да напуснат страната си. Има какво да работят тук. Мисля да пиша до посолството. Направете го и вие!
цитирай
60. анонимен - Сабахлем по Нова телевизия
17.03.2011 08:43
казаха, че бай Стоян и Лещански са вече в Япония. Сега всичко ша се опраи, щото те двамцата много си отбират от работата. Хвала на тези български герои!
цитирай
61. анонимен - селянин
17.03.2011 09:03
Приемам 10 човека
цитирай
62. nefelin - БРАВО , НЕ СЪМ САМ
17.03.2011 09:22
Браво, знаех си че не съм сам. Това съм го споделял с приятели още преди години.
Но сега наистина е момента да направим нещо да се реализира идеята.Японците си падат по киселото мляко - аз по японките , а сигурно и много от вас.
цитирай
63. stanemirkata - Японците са японци в Япония.
17.03.2011 09:22
Дойдат ли тук, за нула време ще ги побългарим и тогава язък за японците. Няма лошо да приемем за известно време бежанци. Само не ми е ясно как ще ги изхрани правителството, като то с нас вижда зор.
Но се питам защо не пускаме да дойдат и да се заселят тук БЪЛГАРИТЕ от Русия, Украйна, Молдова и др. които наистина искат да се върнат в майка БЪЛГАРИЯ?
цитирай
64. ckarlet - Идеята е много човешка, Алекс. Аз ...
17.03.2011 09:31
Идеята е много човешка, Алекс. Аз самата бих приела поне две семейства, и бих им предоставила вилата ни за ползване, но си мисля, че бедната ни държавица не би могла да изпълни тази хуманна идея, поради инокомически причини...А за подобен вид дейност е необходимо голямо финансиране, което тя не е в състояние да осигури.
Поздравявам те за проявената добронамереност, която винаги струи от теб!
цитирай
65. mikino - Идеята е добра, но...
17.03.2011 09:40
Малко съм скептична... Как ще се съчетаят те с тази "кочина", както я определи Борисов. Тия хора са много чисти, работливи и честни - не се ли разминава това с нашата реалност? Малко от нас са като тях. Отделно, как ще се впишат в обстановката и циганската сган, която ще ги краде? Не знам...
Иначе идеята е чудесна! Работила съм с японци и мога да ви кажа, че са много готини хора. Те ще променят изцяло начина ви на живот, ак о ги приемете!
цитирай
66. avangardi - Присъединявам се!!!
17.03.2011 09:45
Присъединявам се!!!
цитирай
67. cefulesteven - Одобрявам. Нека вратите ни да са ...
17.03.2011 09:48
Одобрявам. Нека вратите ни да са отворени.
Не знам дали е приложима идеята с изоставените села. Те са изоставени най-вече заради циганските набези, срещу които нито едно управление не взе, полагащите се мерки и са на път да обезлюдеят още, защото набезите продължават. И си мисля, че има тънки сметки за тези територии.
На подмятанията за Хаити: не сме в състояние. Имаме си доста социални проблеми и няма да помогнем и на бежанците, ако паднем до положението им. Японците няма с нищо да натоварят България, напротив. Дори и изгубили всичко богатството им е в сърцето и в духа.
цитирай
68. анонимен - ЗЕМЯ
17.03.2011 09:49
присъединявам се към обръщението ти и искам да добавя,че всички ние ,земни твари сме жители на тази планета!всички трябва да живеем заедно и да си помагаме.Земята е щедра ,когато сме добри към всички и се обичаме!Това е предизвикателство....да се хванем за ръце и да не се разделяме,така ще оцелеем ,иначе сме обречени на самота и мъка!Да помогнем на бедстваща Япония,хора!!!
цитирай
69. nadegdazap - Аз съм оптимист !Това е спасението ни!
17.03.2011 09:59
mikino написа:
Малко съм скептична... Как ще се съчетаят те с тази "кочина", както я определи Борисов. Тия хора са много чисти, работливи и честни - не се ли разминава това с нашата реалност? Малко от нас са като тях. Отделно, как ще се впишат в обстановката и циганската сган, която ще ги краде? Не знам...
Иначе идеята е чудесна! Работила съм с японци и мога да ви кажа, че са много готини хора. Те ще променят изцяло начина ви на живот, ак о ги приемете!

Прочетете експеримента за 100-та маймуна !Извода от този експеримент е че е необходима голяма критична маса за да се промени масово поведение!Нима не се нуждаем от такова нещо Защо да избираме да мизерстваме? Защо да не изберем просперитет ,благополучие и успех ?Тези хора има на какво да ни научат и все пак ще има шанс за милата БГ!Ще подкрепя всичко което е свързано с тази идея. В България има място за японци !Да внимаваме какво пускаме в дома си е най -важното за всеки от нас, защо тогава да не изберем сами гостите си -или кой да живее с нас ! ПОДКРЕПЯМ ИДЕЯТА !

цитирай
70. club50plus - И - имаме нужда някой да ни научи как ...
17.03.2011 10:01
razkazvachka написа:
И - имаме нужда някой да ни научи как да бъдем човеци.

точно
цитирай
71. анонимен - то ще е по-добре и министри от там да ...
17.03.2011 10:07
то ще е по-добре и министри от там да си вкараме, не мислите ли?
цитирай
72. chavdar01 - 20-25 ЧОВЕКА ОТ ЯПОНИЯ МОГА ВЕДНАГА ДА ПРИЕМА В КЪЩАТА СИ.
17.03.2011 10:09
ЕТО ЕДНО КОНКРЕТНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА НИТО ПРАВИТЕЛСВОТО В ЛИЦЕТО НА Б.БОРИСОВ,НИТО НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ В ЛИЦЕТО НА Ц.ЦАЧЕВА,НИТО ПРЕЗИДЕНСТВОТО В ЛИЦЕТО НА Г.ПЪРВАНОВ.ТОВА Е МОЕТО ЧОВЕШКО УЧАСТИЕ В ТАЗИ КРИТИЧНА СИТУАЦИЯ ЗА ЯПОНИЯ.
цитирай
73. анонимен - Много добра идея !
17.03.2011 10:15
Може ли да изпратят няколко хиляди роми в Северна Африка ?
цитирай
74. panazea - Хейййййййй , вие , знаете ли как Свободна България е приела своите преселници?
17.03.2011 10:15
На всеки общината е дала дворче и той си е построил къщичка . Кой колкото е могъл . Преселническата вълна : 600 000 от Македония , 300 000 от Беломорска Тракия , от Добруджа . Какво сте се затюхкали . Това са хора , жизнеспособни . С малко храна , вода и подслон сами ще се оправят .
Но да не строят затвори за тях , щото бежанските лагери , които видях си бяха егати затворите .
цитирай
75. анонимен - японците да съставят правителство
17.03.2011 10:22
съгласна съм да дойдат японци но да участват и във правителството ТИЯ ХОРА СА ЧЕСТНИ И НЯМА ДА КРАДЪТ а който краде да го карат да си прави сепуко тогава ще се оправим и ние. Ако в България не се крадеше толкова много и ние щяхме да живеем по добре. поздравявам идеята за идването на японците у нас
цитирай
76. pin777 - panazea
17.03.2011 10:35
Напълно вярно, даже в случая не е нужно да им се дава 'пожизнено' това , което тогава е дадено. На хората просто им е нужно подслон, вода и малко храна.
69. cefulesteven - Отново си прав и целиш право в целта. Хората имат ум и сърце на, което може да се възхищаваме ! Българите също притежаваме качества подобни на техните, само че се опитват да ни ги отнемат заблуждавайки ни. Вижте колко хора са готови да предоставят дома си и сърцето си. Не заради друго, а заради това че са хора подобни по характер на тях. Ще се радвам ако така мислят и за нас други нации. Пак ще пусна линк към идеята за референдум по този важен въпрос: А той е. Можем ли да бъдем хора и да го покажем на света.
http://www.facebook.com/event.php?eid=148646041866922
цитирай
77. анонимен - Напълно подкрепям идеята
17.03.2011 10:37
и страшно съжалявам за голямото нещастие, което сполетя тези невероятни хора и красивата им страна. От тях, в продължение на 2 години съм видяла само добро. Господ да ги пази и винаги са добре дошли!
цитирай
78. sevdabg - Подкрепям те !!!
17.03.2011 10:53
И не мога да напиша нищо повече Приятелю !

Гледам и слушам в ужас и..
мълчание и смиреност
през всичките тези дни ...

Поздрави !
цитирай
79. bven - Съгласна съм с теб и те подкрепям!
17.03.2011 10:54
Освен всичко останало и това:
http://bven.blog.bg/poezia/2011/03/15/za-bylgariia-i-iaponiia.707873#last_comment
цитирай
80. анонимен - Японска трагедия
17.03.2011 10:58
Да дойдат в България за да образоват циганите, иначе в Япония ще загинат от ядрената енергия а в България от глад или от инсулт или от инфаркт!!!
цитирай
81. анонимен - ДА
17.03.2011 11:01
ПОДКРЕПЯМ!
цитирай
82. pin777 - Избора си е техен.
17.03.2011 11:03
Ние можем да им предложим това, което имаме.
цитирай
83. анонимен - Аз съм за,дори за 2 милиона
17.03.2011 11:16
Идеята е много добра,но няма кой да ни чуе,100000 да приемем,японския бизнес ще инвестира веднага за тях в производства в Бг.Но запомнете от мен,нашите политици ще направят всичко възможно това да не стане.Преди 15 години в гр.Шипка живееха 2 семейства японци пенсионери/сега са в Каравелово,карловско/от техния пенсионерски съюз бяхя предложили България да приеме 500000 японски пенсионери които да живеят в Бг,да си купят тук къщи,да харчат пенсиите си тук,но нашите умници им отказали,толкова са умни.
Искаха и в свободното си време безплатно да чистят боклуците от природата.
А с какво чувство пеят "Хубава си моя горо",чак съм плакал като ги гледам.
Приятели нашите политици нямат нужда от умни можещи и мислещи хора,затова те ще са против,те се нуждаят от цигани и затова ги развъждат,като ги подпомагат по всевъзможен начин.Затова България е обречена от малоумни политици да изчезне от картата.Можем да им попречим само ако забравим за политика и партии и се обединим,тогава ще спасим и страната си.
Може би е време да се обединим ,Фейсбук ни зове да спасим България.
Тук има място за всички които искат да работят,да бъдат полезни за себе си и за държавата,за мързеливци и използвачи няма място!Ако сами не си помогнем няма кой да ни помогне,гражданското общество е живо,трябва само да го събудим като имаме само една партия БЪЛГАРИЯ!!!
Не си мислете че не съм съгласен,моите внуци са наполовина българи и наполовина японци и къде да отидат ако не в Бг.
цитирай
84. indiajane - В България има пустеещи земи и села...
17.03.2011 11:22
Защо да нес е предоставят за заселване на хора от нация, която е доказвала и доказва доблестта си, чувството си за граждански дълг, човещината си? Контактът с такива хора може само да ни е в полза. И това не е егоистично, както се изказаха много хора тук. Който желае да дойде, той ще го направи, защото цени излишъка от място, което ще му бъде предоставено (не забравяйте, че в Япония е много пренаселено!) и възможността да живее природосъобразно. Ако японци пожелаят да дойдат тук, те няма да се втурнат към големите градове (поне според скромното ми мнение). Така че какво лошо има в това и двете страни да са доволни? Не става дума за това, че японците са платежоспособни - много от тях вероятно са загубили всичко в тази трагедия. Става дума за това, че имат качества като морал, съвест, работливи са и много тактични. Така или иначе от нас ще се поиска да приемаме бежанци с различна култура от нашата - аз предпочитам културата на Япония, а вие?
цитирай
85. анонимен - Съвсем разумно предложение!
17.03.2011 11:28
Ние имаме нужда от изправяне на кривиците, а японците имат безупречно чувство за чест и дълг. нашите пладнешки вагабонти ще бъдат респектирани и принудени веднъж завинаги да се откажат от байганьовските си страсти. защо да не влеем свежа японска кръв в управлението на общините си? единствените, които ще пострадат са местните феодалчета и техните слугинчета.
цитирай
86. анонимен - реалист
17.03.2011 11:35
Ентусиазмът е хубаво нещо,но бъдете и малко реалисти.Както се каза първо не знаете дали японците пък са се затърчали насам и дали са чак дотам отчаяни,че да хукнат насам.Работливите,с характер и ценности не бягат като мишки пред трудностите,а ги преодоляват.Защо съдите по себе си-това,че вие ще фъснете при подобна ситуация ,не значи,че японците ще го направят.Те веднъж са преживели ядрена атака и не избягали.Това,че щели да откриват тук заводи ,още с идването,го забравете.Те ако искаха ,щяха да го направят досега.За смешката с киселото мляко-тя не заслужава и коментар.Те няма да проядат тази помия,която тук незнайно защо се нарича така.Двайсетината семейства японци има тук,но са пенсионери с около 1000 долара пенсия.Ясно е защо живеят тук.А ако дойдат млади и трудоспособни,както пише някой,набързо ще изчезнат от райското ни кътче,защото няма да са толкова прости да работят за нашенски заплати.Нито за живеят в къща с клозет на двора,съборена,без канализация и пр.Като в изоставените села,където ги пратихте набързо.А пък със своите качества ,като ви избутат от работните ви места,скоро ще запеете друга песен.А идеята вече му е хрумнала и на Жириновски-и предлага по-добри условия.Колкото до сънародниците ни от Молдова,Русия и т.н. имам такива познати-дойдоха,поживяха и заминаха за Испания.
цитирай
87. анонимен - Ура
17.03.2011 11:41
Ураа че ще дойде некой да ни оправи вече Дано да са японците!
цитирай
88. анонимен - да дойдат апонците
17.03.2011 11:44
Това е супер хуманно и ние трябва да помогнем това предложение да се реализира. Ако се случи за нас ще е все едно, че са дошли "добрите извънземни", а за тях ще е много интересно връщане назад във времето. Както е казал Русо - "назад към природата".
цитирай
89. mt46 - До всички АНОНИМНИ простаци, провокатори и сеирджии -
17.03.2011 12:16
вашите мисли и души са по-мръсни и отровни от радиацията в Япония!...
До ХУЛИТЕЛИТЕ на България, на родната действителност и на бълг. НАРОД - адът в България е РАЙ в сравнение с АДА в Япония /хайде, вървете в Япония, вместо да философствате/, българите са много по-гостоприемни, отколкото западноевропейските народи...
Марин Тачков
цитирай
90. penchoan - Идеята не е обмислена и не е добра, ...
17.03.2011 12:16
Идеята не е обмислена и не е добра, по-скоро е авантюра. Има икономически, политически и демографски последици. Японците ще се оправят само за няколко месеца, те са работливи и са голяма и богата нация. На всеки 20 години си събарят жилищата и строят нови. Не мислете за празните села, защото скоро селата ще се напълнят, а ще се опразнят градовете.
цитирай
91. анонимен - рибата се вмирисва откъм главата!
17.03.2011 12:18
Ако японци станат европейски граждани и се заселят у нас ще имат право да гласуват. тогава едва ли ще си изберем ганьовци в управлението, ще можем да си избираме и японци... защото няма японец, който срещу чифт маратонки да гласува за наследниците на Ганьо Балкански. А че ще изместят част от българите от работните им места - може, тъкмо ще ни научат да си ценим труда и да не работим на безценица и без осигуровки. Защото тези българи, които ще работят в екип с японците наистина ще бъдат конкурентноспособни. А тези, които не могат - ще си търсят социализъма в някоя бананова република. такива дал господ.
цитирай
92. pin777 - 94. анонимен
17.03.2011 12:52
Такива мисли ме спохождат и мен.
цитирай
93. penchoan - Да получат място за къщи и работа. ...
17.03.2011 12:54
panazea написа:
Да получат място за къщи и работа .
Ние повечето сме наследници на бежанци .
Затова съчувстваме на другите в тяхното нещастие !


Вие добре ли сте? Японците са нация от над 120 милиона души, какви са тези необмислени призиви заради някаква ядрена централа. Те разполагат с огромни ресурси, така че нямат нужда от нашата помощ, когато и ние се нуждаем от помощ. Ние не можем да си оправим държавата, ще се захващаме с авантюри, които могат да ни заличат като нация.
цитирай
94. анонимен - ние така или иначе се затриваме като нация!
17.03.2011 13:04
За двадесет години преход комунягите успяха да проведат такова изтребление на населението си, за каквото на поробителите ни са им трябвали векове! Докога ще работим за да плащаме сметките на монополистите и едва да свързваме двата края? Егати раята, егати крепостните селяни. По отношението към децата и към възрастните хора се разбира искаме ли да има българска нация или не. А ако сме нация от самоубийци защо поне да не смесим кръвта си с почтени и трудолюбиви хора? Поне наследниците на това смесено население ще са изкоренили комунизма от душите си.
цитирай
95. exilia - exi
17.03.2011 13:06
И на мен идеята ми изглежда напълно двулична, без никой да се обижда. Ако толкова ни се помагаше - първо щяхме на себе си да помогнем.
Изобщо не мисля че България и особено обезлюдените ни села са прекрасно място за бежанци. Мисля че един нормален човек заслужава нещо по добро от Блгария.
цитирай
96. apollon - Като гражданин на републиката н...
17.03.2011 13:09
Като гражданин на републиката никой да не може да те спре да приютиш японци в собствения си дом. Радостно е, че можеш да си го позволиш финансово за разлика от мнозинството.
цитирай
97. viadolorosa - Като чета коментарите. . . . Ние б...
17.03.2011 13:11
Като чета коментарите.... Ние българите сме едни дребнокористни душички. Най-възвишената и благородна идея сме в състояние да принизим до въпроса "каква ще ни бъде ползата от това". Когато се приемат от някъде бежанци, то се изхожда от презумпцията, че това са изпаднали нещастни хора, на които тлябва да се подаде ръка, да им се осигури подслон, препитание , дори постоянна издръжка. Бежанците са натоварване за една икономика, а не както тук някои инфантилно си го представят, как японцте щели да дойдат да ни оправят забатачието и бакиите...
Певецът разбира се поде тази идея от съвсем чисти човешки подбуди. Да помогне, да спаси...Сигурна съм , че той като една добра душа, не се е сетил нито за миг да нашенското користолюбие...Но Певецо... нали знаеш как е с чистите и свети идеи. Винаги се намира някой да ги опошли...
Поздрави!
виа долороса
цитирай
98. анонимен - Напълно съм съгласна!
17.03.2011 13:15
Всички сме хора, ако можем да помогнем не виждам защо да не го направим. Дано наистина някой чуе...
цитирай
99. анонимен - ИДЕЯТА СИ Е НАПРАВО ИДИОТСКА!
17.03.2011 13:41
А тези, които подкрепиха тоя перко, се включиха сами в списъка на идиотите.
цитирай
100. apologetic - не виждам защо се обръщаш към бъл...
17.03.2011 13:42
не виждам защо се обръщаш към българското правителство когато то самото не може да си помогне

освен това състрадателността е лична позиция и чувство - не можеш да агитираш хората, когато ти самия не си напражил каквото и да било по този въпрос- първо помогни на японец и тогава можеш да агитираш. И в агитаторството трябва и може да има морал, а не голи изявления
цитирай
101. pin777 - Да ,така е агитаторите от след 45 са ни ясни.
17.03.2011 13:51
Не виждате ли , че се заявява ясна гражданска позиция и готовност.
цитирай
102. mercy - И аз съм за. . . . дори можем да ги ме...
17.03.2011 13:58
И аз съм за....дори можем да ги менкаме за бай мангал, те издържат и на атомен взрив, като хлебарките. По хубава интеграция, здраве му кажи!
цитирай
103. samuraijack - Освен това нашият ад си го правим сами!
17.03.2011 15:05
mt46 написа:
вашите мисли и души са по-мръсни и отровни от радиацията в Япония!...
До ХУЛИТЕЛИТЕ на България, на родната действителност и на бълг. НАРОД - адът в България е РАЙ в сравнение с АДА в Япония /хайде, вървете в Япония, вместо да философствате/, българите са много по-гостоприемни, отколкото западноевропейските народи...
Марин Тачков

цитирай
104. liliyanaandreeva - Браво момче!
17.03.2011 15:20
Така мислят алтруистите!
цитирай
105. анонимен - Алоо, СЕДЯНКАТА, така като чета имате интернет,даже и да нямате Тв,
17.03.2011 15:25
Незнам от къде по напред да почна–студ,сняг, няма вода, само по едно одеало, стотици като сърми в спортни халета,ама не видях никой да се сбие с другия да му вземе одеалото да се завие сам или да му вземе от супата, имат вече и Купони, всеки си с енарежда на опашка и си чака, никой не тича обезумял наоколо , не крещи н е вика, гледа д апомогне там където може. Повече от 5 000 вече са мъртвите които са намерени, около 15 ооо очакват д а бъдат, Всичките реактори са повредени, малко или много, 50 доброволци са останали за д а с е опитат ,да направят невъзможното,знаейки че едва ли ще оживеят.Очакват в Токио да спре електричеството,и едва ли един град който наброява около 35 МИЛИОНА!!! ЩЕ ,ОЖЕ ЛЕСНО ДА СЕ ЕВАКУИРА.Хиляди са жадни и гладни, провизиите не стигат за всички...На минусови температури...ТОВА Е ОКОЛО Фукушима.
Аааа, един билет от Осака до Мюнхен ,двете студентки които сега разказват , са им искали 7000 ЕВРО!!!
цитирай
106. pevetsa - БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОЗИЦИЯТА СИ, БЛАГОДАРЯ ВИ!
17.03.2011 16:17
Току що се връщам от работа, и прочитам коментарите оставени под моя призив.
Коментари които показват че ние Българите сме наистина ШАРЕН народ. Народ съставен от отделни Личности, личности които индивидуално смятат себе си за силни, а всъщност, твърде слаби сами.
Уважавам Японският народ, затова че са едно цяло, като тяло са, различни части, но РАБОТЯТ КАТО ЕДИН.
А вижте ние докъде сме, като : ОРЕЛ, РАК и ЩУКА сме, каруцата ни все остава в калта.
ЗАЩО, заради завист, лицемерие, злоба, ЗАЩО!?
Мога да пиша дълго, мога да пиша критично, но искам да съм ПОЛЕЗЕН.
ЗАТОВА ЩЕ ВИ КАЖА САМО ЕДНО,
ОБИЧАМ ВИ!
Алекс

цитирай
107. анонимен - по голяма глупост от това няма
17.03.2011 16:27
По-голяма глупост от това няма!Това нещо може да го измисли само някоя българска празна кратуна!Този призив показва едно нещо че сме станали толкова мързеливи та чак ни боли!Та дойдат японци да ни обработват земята а ние само да си прибираме печалбата и да се вживяваме на велики бизнесмени и да настъпи такъв живот да работят японците за нас а ние само чалга,кръчми и молове!Толкова сте смешни та чак жалки!Вместо да си подгоним нашите калпави,продажни,нагли и тъпи политици като премиера Борисов да си свършат работата за която са там ние мислим само глупости!Направо ме е срам от вас но какво да се прави катовиди човек какви политици ни управляват му става ясно какъв е народа!Хайде със здраве и мислете по-умни неща е не тъпотии като нашият любим премиер!
цитирай
108. анонимен - Най- добре ще е, ако
17.03.2011 16:35
за разчистване на развалините им изпратим нашите мангали. От японците ще искаме само едно: да открият множество пунктове за изкупуване на желязо.

Да вземем и по няколко хиляди долара на мангал, така както бай Тошо прибираше комисионни от всички държави, където работеха българи. Ще закърпим бюджета за 10 години напред. 1 000 000 мангали по 3- 4000 долара на мангал- майко мила!

След като мангалите разчистят боклуците, да им изпратим джагалите, които в Трудови войски се научиха да строят и да възстановим Япония! За нула време! Хип- хип, ура! Да живее международното положение!
цитирай
109. анонимен - Да добавя нещо...
17.03.2011 16:45
Познавам този народ и ще ви кажа, че да тръгнат по света - това ще е последното нещо, което ще направят! За разлика от нас, те обичат Родината си! Не плачат собственото си нещастие, но плачат за нещастието на родината си. Те ще работят до припадък ТАМ! Докато не видят отново просперитета държавата си!
За разлика от много българи, те не бягат от проблемите си - стараят се да ги решат сами и на родна земя!
Не бих имала нищо против да приема японци в дома си, даже бих се радвала, но и аз мисля, че те не заслужават тази кочина, в която живеем! Вижте ни улиците само - мърсотия, дупки, лоши шофьори... Как един съвестен японец, ще го изложиш на такова чудо? Те няма да издържат на този тип стрес - липса на всякакви правила! Това, което правеше впечатление на тези, които бяха вече у нас бе точно това - липсата на дисциплина, коректност в отношенията /и лични и бизнес/ и мърсотията, в коята живеем. Радваха се на прекрасната природа, прекланяха се пред историята на България, щастливи бяха, когато видяха как се дои крава как се кваси и от къде идва киселото мляко, но само това...
цитирай
110. mikino - Познавам този народ и ще ви кажа, че ...
17.03.2011 16:46
анонимен написа:
Познавам този народ и ще ви кажа, че да тръгнат по света - това ще е последното нещо, което ще направят! За разлика от нас, те обичат Родината си! Не плачат собственото си нещастие, но плачат за нещастието на родината си. Те ще работят до припадък ТАМ! Докато не видят отново просперитета държавата си!
За разлика от много българи, те не бягат от проблемите си - стараят се да ги решат сами и на родна земя!
Не бих имала нищо против да приема японци в дома си, даже бих се радвала, но и аз мисля, че те не заслужават тази кочина, в която живеем! Вижте ни улиците само - мърсотия, дупки, лоши шофьори... Как един съвестен японец, ще го изложиш на такова чудо? Те няма да издържат на този тип стрес - липса на всякакви правила! Това, което правеше впечатление на тези, които бяха вече у нас бе точно това - липсата на дисциплина, коректност в отношенията /и лични и бизнес/ и мърсотията, в коята живеем. Радваха се на прекрасната природа, прекланяха се пред историята на България, щастливи бяха, когато видяха как се дои крава как се кваси и от къде идва киселото мляко, но само това...

Приемала съм японци в къщи и нещата, които споделиха с мен, като приятели бяха тези. Това е от мен! Подкрепям идеята, но съм скептична.
цитирай
111. bizcocho - Алекс, чудесен призив! Само едно ...
17.03.2011 16:59
Алекс, чудесен призив! Само едно нещо ме притеснява... как при това беззаконие в България ще опазим тези хора от набезите на циганите и не малкия брой нашенски мошеници. Японците са наистина много мили и доверчиви хора! Много харесвам и уважавам нацията им, въпреки малкото случки, които са ме срещали по някакъв начин с представители на този народ.
Страната ни е красива, макар и полуразрушена от некадърно управление и също безхаберно население. Японеца ще си създаде красота, защото е свикнал да гради. Кой ще защити тази красота и спокойствие? Чии закони?
Не съм против да отворим врати за тези хора! Напротив! Ние ще трябва да сме им благодарни, ако дойдат, не те на нас. Изказах само опасения някакви...
цитирай
112. анонимен - ako se vavede pravoto za za6tita s ...
17.03.2011 18:00
ako se vavede pravoto za za6tita s orajie v sobstvenosta si .... qponcite za nqkolko godini 6te usmirqt romite .... mojem i nie da gi usmirim ... vaprosa e 4e nas 6te ni izkarat rasisti ako se pazim ot romite ... qponcite nqma da imat tozi problem ... ciganina e silen za6toto nqkoi ni e varzal racete bratq i sestri !!!
цитирай
113. lateto - да проявим човещина в държавен мащаб
17.03.2011 18:08
Много мога да напиша за подкрепата на тази идея - японци да дойдат в България. Те могат да научат от нас и хубави и не дотам хубави неща, както ние от тях. Но най-вече да се научим на уважение спрямо другите. Не че не уважаваме различните от нас. Наистина, японците могат да помогнат на себе си ,напускайки опасният остров. И да помогнат на нас, давайки пример за работливост, търпение (е и ние сме търпеливи) и изобщо, защо да не проявим човещина в държавен мащаб
цитирай
114. анонимен - ПЕТИЦИЯ
17.03.2011 18:26
Ние подкрепяме идеята с петиция.
Изпратила съм я на кабинета на Кристалина Георгиева и на Япоското посолстово.
Който я подкрепя и желая може да се подпише под нея

http://www.change.org/petitions/bulgarians-want-to-give-shelter-to-the-japanese-victims-of-the-earthquake-and-the-tsunami
цитирай
115. pevetsa - ПОДПИСАХ ПЕТИЦИЯТА, БЛАГОДАРЯ!
17.03.2011 18:54
анонимен написа:
Ние подкрепяме идеята с петиция.
Изпратила съм я на кабинета на Кристалина Георгиева и на Япоското посолстово.
Който я подкрепя и желая може да се подпише под нея

http://www.change.org/petitions/bulgarians-want-to-give-shelter-to-the-japanese-victims-of-the-earthquake-and-the-tsunami

цитирай
116. pin777 - Не знам да споменавам ли името господне.
17.03.2011 19:32
Няма за да не ме обвинят в богохулство или в други грехове. Макар това да го правят хора не вярващи в нищо друго, а само в собствените си .. не сили, не сили. В собствените си 'недъзи' причинени от комплексите им. Така е за жалост, комплексирана нация сме и то много. Няма друго обяснение за жалката картина излязла на яве в интернет пространството. Изказвания на хора, макар да съм сигурен че това са вече само подобия на такива, ме изумяват откровено. Никой не иска нищо, нито им взема от ръцете, те се 'грижат' за околните и нормалните все още човеци. И нападайки ги все едно са глудница озверели кучета. Първоначалния ми ентусиазъм беше доста 'спънат' от такива елементи, че се замислих дали има смисъл изобщо да продължавам да го правя. Току виж ми повдигнали и законови обвинения за това, че изобщо съм се осмелил да направя такова светотатство. Но в края на краищата се успокоих разбирайки, че все още има нормални хора, подписали се под петицията, която от нормални човешки намерения пуснах не съм само аз. Може да са малко но има ...
Вижте ги сами --> http://www.facebook.com/event.php?eid=148646041866922&index=1
цитирай
117. анонимен - petizia
18.03.2011 01:53
Който я подкрепя и желая може да се подпише под нея

http://www.change.org/petitions/bulgarians-want-to-give-shelter-to-the-japanese-victims-of-the-earthquake-and-the-tsunami[/quote]
[/quote]
цитирай
118. mt46 - Добро утро!
18.03.2011 07:51
Подписах се още снощи. Коментарите във ФБ-групата за подкрепа на Япония са много по-културни, дискусията е градивна и позитивна /за разлика от тази тук/... -
http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_196310323723249&ap=1
цитирай
119. анонимен - Япония
19.03.2011 09:18
Не всеки може да влезе в дома ми!Японците може ,те заслужават,защото са възпитан народ.Откъде на къде да приемаме крадливи и нечистоплътни и без навици просяци, опикани алкохолици или полудиви хора ,които и да ги приемем те пак ще са на същото положение .Освен това ще ни донесат бетствието в родината ни .Те не знаят да живеят цивилизовано,каквито са повечето цигани и пропаднали алкохолици бездомници за които някой тъпанар(от предишните по горе) се изказа да примем
цитирай
120. анонимен - buy generic online
27.02.2012 22:47
Hello! <a href=http://ldtamitriptylion.webs.com#3747>amitriptyline doseage for sleep</a> <a href=http://kpcamitriptylion.webs.com#8833>amitriptyline dosage</a> <a href=http://wgfamitriptylion.webs.com#4886>amitriptyline information</a> <a href=http://baeamitriptylion.webs.com#8683>amitriptyline elavil</a> <a href=http://hadamitriptylion.webs.com#2215>http://hadamitriptylion.webs.com</a> <a href=http://ecbamitriptylion.webs.com#2941>amitriptyline without prescription</a> .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pevetsa
Категория: Музика
Прочетен: 2742712
Постинги: 256
Коментари: 5175
Гласове: 34655
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930